10 مبلغ به بقاع متبرکه ملایر اعزام شدند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اعزام 10 مبلغ همزمان با ایام فاطمیه به بقاع متبرکه شهرستان ملایر خبر داد.

10 مبلغ به بقاع متبرکه ملایر اعزام شدند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام عباسی،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ایام دهه فجر دارد اظهار کرد: این برنامه‌ها در بقاع متبرکه و مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

وی از غبار روبی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) ملایر همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و گفت: ویژه برنامه سخنرانی و برگزاری جشن انقلاب نیز در این امامزاده برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اطعام‌ یک‌هزار نفر بر اساس نیت واقف مرحوم شادروان سیف‌الدوله همزمان با دهه فجر، از برگزاری محفل انس با قرآن در مقبره سیف‌الدوله خبر داد و افزود: ایستگاه‌های صلواتی همزمان با روز ۲۲ بهمن در امامزاده عبدالله(ع) ملایر برپا می‌شود.

وی در ادامه از پخش ندای الله اکبر همزمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی از امامزاده عبدالله(ع) ملایر و بقاع متبرکه شهرستان خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و فضاسازی اداره  نیز در سایر بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

ابوذر عباسی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» در مساجد شهرستان تصریح کرد: این برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ملایر با عنوان فجر فاطمی با سخنرانی و برنامه‌های متناسب با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه ملایر گفت: همزمان با ایام فاطمیه ۱۰ نفر از مبلغان به بقاع متبرکه شهرستان ملایر اعزام می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر پاسخگویی به شبهات دینی، برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در بقاع متبرکه سخنرانی، مراسم ویژه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و برپایی مراسم شام غریبان را از ویژه‌ برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه ملایر دانست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷۰ موقوفه در ملایر به ثبت رسیده است، گفت: بزرگترین موقوفات شهرستان ملایر مربوط به مرحوم سیف الدوله در بخش‌های مختلف، فرهنگی، درمانی، آموزشی روضه‌خوانی هستند.

عباسی از ثبت ۱۸ وقف جدید در ملایر طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این موقوفات در بخش‌های مختلف توسط واقفان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ ش

اعزام مبلغ به بقاع متبرکه ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.