مهلت ثبت‌نام آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن تا 6 بهمن تمدید شد

مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن کریم برای دومین بار تا پایان روز ششم بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به دلیل تماس های فراوان و تقاضای علاقه‌مندان ، مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا پایان روز ششم بهمن‌ماه تمدید شد.

براساس این گزارش ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از هجدهم آذرماه آغاز و تا پایان دی‌ماه تمدید شده بود که برای دومین بار به‌دلیل در خواست مکرر علاقه‌مندان تا ششم بهمن‌ماه تمدید شد.

گفتنی است در حالیکه تاکنون بیش از131 هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند، استان اصفهان با بیش از 18 هزار ثبت‌نام و استان فارس با ثبت‌نام بیش از 10 هزار نفر و تهران با بیش از 9 هزار نفر ثبت‌نام در صدر استانهای ثبت‌نام کننده در این آزمون قرار دارند.

استانهای ایلام با نفر880 ثبت‌نام، کهگیلویه و بویراحمد با 900 نفر ثبت‌نام و بوشهر با نفر 900 در رتبه‌های انتهایی ثبت‌نام این آزمون هستند.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه پنجشنبه دهم اسفندماه در بیش از ۲۶ رشته و در ۴۲۰ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

افزایش شمار ثبت نام کنندگان به بیش از 131 هزارنفر و پیشگامی اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار