جزئیات آزار و اذیت دختران و زنان در پراید نقره ای/ مرد شیطان صفت را شناسایی کنید+ عکس

با شکایت یک زن جوان جزئیات آزار و اذیت دختران و زنان در پراید نقره ای توسط مرد شیطان صفت برملا شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 11 آذرماه خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 147 گلبرگ به مأموران اعلام کرد که توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید 141 نقره ای ربوده شده و در حالی که این شخص پس از سرقت کیفش قصد آزار و اذیت وی را داشته ، در یک لحظه موفق به فرار از دست این شخص شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی، سرقت مقرون به آزار و اذیت و ایراد ضرب و جرح عمدی و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:ساعت 14:30 از خیابان جشنواره به مقصد سیدخندان سوار یک دستگاه خودرو پراید 141 نقره ای رنگ شدم؛ راننده فردی لاغر اندام، حدودا 40 تا 45 ساله با ته ریش و معتاد به نظر می رسید. در بین راه، در اتوبان باقری از مسیری رفت که بسته بود و عنوان داشت که اینجا بسته است و باید از مسیر دیگری برویم. بنده چون به مسیر شهری آگاهی کامل ندارم، ابتدا باور کردم اما در ادامه به ایشان اعتراض کرده و تذکر دادم که از مسیر اصلی برود؛ ناگهان راننده از مسیر اصلی خارج شد و به مسیر فرعی در محدوده شهرک امید رفت. بنده که ترسیده بودم مکررا اصرار کردم که ماشین را متوقف کند یا به مسیر اصلی باز گردد اما راننده بی توجه به صحبت های بنده ، سرعت ماشینش را زیاد کرد.

جزئیات آزار و اذیت دختران و زنان در پراید نقره ای/ مرد شیطان صفت را شناسایی کنید+ عکس

شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت:قصد پریدن از ماشین را داشتم که راننده دستم را محکم گرفت و کشید و شروع به ضرب و شتم عمدی کرد. مرا بین فاصله دو صندلی جلو انداخت و شروع به تهدید و فحاشی کردن کرد. گلوی مرا به شدت فشار می داد و ضربات محکمی به سر و صورتم می زد. قصد آزار و اذیت مرا داشت که با او درگیر شده و با تلاش زیاد و ضربات پا توانستم در ماشین را باز کرده و خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کنم.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی خودرو پراید 141 نقره ای شده؛ در بررسی ارکان هویتی خودرو اطلاع پیدا کردند که خودرو دارای سابقه سرقت بوده و روز اول آذرماه در منطقه شهرری سرقت شده است.

در ساعت 01:30 بامداد روز بعد عوامل گشت آشکار پلیس آگاهی در حین گشت زنی در محدوده اتابک به یک دستگاه خودرو پراید که به صورت مشکوک در داخل کوچه ای خلوت و تاریک پارک بود مشکوک شدند؛در بررسی بعمل آمده اطلاع پیدا کردند که خودرو دارای سابقه سرقت بوده و دستور دستگیری سرنشیان آن در سیستم جامع پلیس ثبت شده است.

راننده خودرو پراید با مشاهده گشت پلیس آگاهی اقدام به روشن کردن پراید و فرار از محل می کند. در زمان تعقیب و گریز، مأموران گشت متوجه حضور خانمی در قسمت سرنشین صندلی جلوی پراید شدند که با راننده درگیر شده است؛ نهایتا خودرو پراید از مسیر اصلی منحرف شده و با جدول کنار خیابان برخورد کرده و دچار ترکیدگی لاستیک می شود و راننده آن دستگیر می شود.

با دستگیری راننده پراید به نام علیرضا 42 ساله و در بررسی سوابق وی مشخص شد که او از مجرمان سابقه داری است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با آزار و اذیت جنسی، آتش سوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران، ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد.

خانم جوانی که در زمان دستگیری متهم در داخل خودرو پراید حضور داشت و با متهم درگیر شده بود، پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 22 روز پنجشنبه در حالی که هوا بارانی بود از محل کارم در افسریه به قصد رفتن به خانه خارج شده و به عنوان مسافر سوار یک خودرو پراید شدم. زمانی که در نزدیکی محل سکونت به راننده اعلام کردم که کمی جلوتر پیاده خواهم شد، ناگهان راننده خودرو را متوقف و به سرعت به عقب ماشین آمد. به من حمله ور شد و با دست، دهان و گلویم را گرفت ؛ به زور مرا به صندلی جلو برد و درهای ماشین را قفل کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد ؛ در همین زمان بود که این شخص متوجه چراغ گردان ماشین پلیس شد که بلافاصله ماشین را روشن کرده و شروع به حرکت کرد. نهایتا پس از طی مسافت کوتاهی و در حالی که ماشین پلیس به دنبال ما آمده بود، با این شخص درگیر شده و موفق شدم تا خودرو را از مسیر اصلی اش خارج و در ادامه مأموران نیز اقدام به دستگیری راننده پراید کردند.

جزئیات آزار و اذیت دختران و زنان در پراید نقره ای/ مرد شیطان صفت را شناسایی کنید+ عکس

با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با آزار و اذیت جنسی، شناسایی دو شاکی و به منظور بررسی پرونده های مشابه و شناسایی دیگر شکات احتمالی، هماهنگی های لازم انجام و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی و بررسی پرونده های مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی دو خانم دیگری شدند که دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند؛ این خانم ها پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس و مواجهه حضوری با متهم پرونده، صراحتا وی را مورد شناسایی قرار دادند.

یکی از شکات جدید که به شدت از ناحیه سر و صورت دچار جراحت و شکستگی شده و به مدت یک ماه نیز تحت اقدامات درمانی قرار داشت، پس از شناسایی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دهم شهریورماه امسال، از مقابل ترمینال جنوب به مقصد شهرستان سوار یک دستگاه خودرو سواری 405 یا آردی مشکی رنگ شدم ؛ پس از سوار شدن، راننده حرکت کرد و مدعی شد که در میدان کشتارگاه مسافر خواهد زد اما کسی را سوار نکرد. راننده به سمت قم در حرکت بود که ناگهان تغییر مسیر دارد. زمانی که به او اعتراض کردم، به سمت من حمله ور شد و مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد ؛ راننده به سمت جاده ای خاکی در حاشیه اتوبان حرکت کرد و آنجا بود که با تهدید و ضرب و شتم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. ضرباتی که به سرم وارد شد به حدی محکم بود که دیگر قادر به مقاومت نبودم و بیهوش شدم. زمانی که به هوش آمدم ، هوا تاریک شده بود و من در بیایان رها شده بودم. گویا راننده تصور کرده بود که من مردم و به همین علت مرا رها کرده بود.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر عنوان داشت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به شناسایی تعدادی از شکات پرونده و همچنین سوابق متهم در ارتکاب جرایم مشابه و به منظور شناسایی دیگر شاکات احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شد؛ لذا از تمامی شکات احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
همش تقصیر برخی از خانوم هاست که مردها روباآرایششون تحریک میکنن .البته مردها هم بی تقصیر نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
باید. دوتا.چشمش.را.در.آورد.تا.ابد.زجر.بکشه
Iran (Islamic Republic of)
دایع حسین
۱۰:۲۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
سلام بنظرم بجای اعدام کار گروهی تشکیل شودتاریشه بروز این نوع اعمال ناشایست روشن و ضمنا ازاین آدم برای آگاهی تمامی افراد جامعه استفاده شودبااعدام کردن چیزی درست نمیشودبازم فردی دیگر متولد شده وخانوادهای بسیاری را گرفتار. ازاوبعنوان یک کتاب زنده یایک سندزنده یایک تجربه تلخ زنده تاموقع مرگش.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
اعدام کنیدتادرس عبرتی برای دیگران بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
والدین نالایق نباید اختیار تربیت فرزندان خود را در اختیار داشته باشند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
اینجور آدما مجازاتشون فقط فقط باید اعدام باشه.
United States of America
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
فقط قطع دست راست و پای چپ کافی براش
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۱۵:۴۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
کاملا مشخصه ایشون مشکل روانی دارن و باید درمان شوند البته من علم پزشکی ندارم ولی از مدلش احساس میکنم درمان نیاز داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
باید در ملاعام مجازات شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
باید مجازات بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
دوستان عزیزکمی به وضعیت جامعه از جمله اخلاق.ایمان.تعهد.انسانیت.اقتصاد.....توجه کنیدخواهیدفهمیدمقصرچه کسانی هستندحال در ایشان به صورت حاد بروزکرده وگرنه مشکلات از این قبیل وبدتراز آن هرروزه درجامعه بسیارزیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
كار درمانى براى اين تو اين سن و با اين سابقه !؟؟؟ با اهالى زمين تا أبد خداحافظى كنه سنگين تره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
اگه یه طرفه دیگر را بگیریم اینقدر که خا نوما ارایش میکنند من که خانم هستم ازدیدن خانوم های ارایش کرده خجالت می کشم وناراحت میشم که اینطور تو خیابان ظاهر می شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
اعداااامممم،،،وتماااامممم....اصلاح بي اصلاح...بعداز٤٥سال اصلاح معني نداره..فقط اعداااممم
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۳:۰۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
این مرد بیماره... خدا شفاش بده این مرد باید بستری بشه تو تیمارستان مشکل درسنین پایین ترداره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
باید اعدام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
امان از این وضع بی پولی و بد جامعه که بعضی خانم ها به اجبار میرن سر کار پول در بیارن اونم با زحمت فراوان و افراد رذلی مثل این مرد جنایتکار...
Iran (Islamic Republic of)
هودا
۱۲:۱۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
به نظر بنده در قوانین باید تجدید نظر بشه که جرمی توسط یک فرد چندین بار تکرار نشه . در واقع جرمی بسیار بزرگ و مجازاتی به نسبت کم که باعث میشه خیالشون راحت باشه و بازم ادامه بدن . بنظرم راه حل اینه که مجازات با جرم باید متناسب و در یک حد و حدود باشه
متشکرم از نظرات دیگر دوستان
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۰۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
من اگه ببینمش شخصااعدامش میکنم. ناموسمون واجبه یا حکم زندان .باید اعدام بشه .گیرمن بیفته
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۲۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
چرا قانون را در مورد دزد سریع اعمال می کنید و دستش را سریع در ملا قطع می کنید ولی در مورد این افراد که ضربه های درمان ناپذیری به جامعه می زنند برای خودشون ول می گردند.برای این افراد باید قانون حد سریع اجرا کنند تا اقلا یک کمی درد مردم وگرفتاران ای اشخاص اروم بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
چقدر قیافش شیطانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
امان از بدحجابی که چه نتایج وحشتناکی داره که اولم دامن همون بدحجابا رو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
باید اعدام بشه تا وجود این اراذل پاک بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
رذل ملعون میخنده!!!! ملعون جنایتکار... چرا این رذل ملعون رو دار نمیزنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
باید اعدامش کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
جالبه ساعت ۱۰ شب خانمه می فرماید داشتم میرفتم خونه...سوار پراید نقره ای شدم...
خب خواهر من خودم رعایت کن...ده شب ...تنها...ی پراید ناشناس...
از ماست که بر ماست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
باید به شدت مجازات شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
واا.....
پس این چرا انقدر خوشحاله داره میخنده
خدا لعنش کنه دیگه آزادش نکنید انگل جامعه رو
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۴۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
اینارو همون اول باید اعدام کنن که الان دنبالشون نگردن
Iran (Islamic Republic of)
ق
۰۴:۴۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
باید. دوتا.چشمش.را.در.آورد.تا.ابد.زجر.بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
باید در وسط میدان بزرگ شهر بدست مردم سنگسار و زجرکش شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
این رذل رو فقط از پا وسط شهر اویزان کنید تا بمیره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
این رذل رو فقط از پا وسط شهر اویزان کنید تا بمیره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
باید این رذل مجازات شه تا درس عبرتی برای بقیه باشه
Iran (Islamic Republic of)
شمس
۰۱:۵۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
فقط اعدام / ضمنا آقایی که به اسم رضا پیام گذاشته اند هم مشکوک میزند .یا دوست یا همدست این آقا است .چون قاعدتا نمیشود یک انسان اگر ریگی به کفش نداشته باشد اینقدر بی منطق و قسی القلب باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
خدا حفظ کنه نیروی انتظامی را که این رذل را دستگیر کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
باید اعدام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
این جنایتکار رو هر چه سریعتر اعدام کنید اینا مایه ننگ ما ملت هستن.لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۱:۱۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
حقش اعدام فوری فقطط
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۱:۱۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
حقش اعدام فوری فقطط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
با توجه به سابقه دار بودنش بهترین راه انداختنش در دریاچه قم است تا به سزای اعمالش برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
اگه قراره یه نفر درس عبرت بگیره با همون یه بار زندانی که رفته این اتفاق میافته دیگه بار دوم مرتکب جرم شدن چارش زندان نیست اعدامه
یه آدم سابقه دار رو آزاد میکنید بعضا چندین و چند بار میره زندان باز هم همون جرمها رو ادامه میده تنها چاره اعدام هست و بس.
Iran (Islamic Republic of)
درد سر
۰۰:۲۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
اگه قرار بود اعدام بش با توجه به سوابقش قبلا باید اعدام میشد
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۰:۲۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
این رذل رو هرچی زودتر اعدام کنین مجازات چی آخه این جنایتکار با این همه مشکل روانی چرا باید تو جامعه آزاد بچرخه... هرچی زودتر اعدام کنین اونایی که میگن چرا حکم اعدام وجود داره الان بیان بگن با این رذل چیکار کنیم... چقدر خانواده ها رو بدبخت کرده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۳۰ دی ۱۳۹۶
اخی. باید ممجازت شدید بشن. تا عبرت بشه. واسه راننده ها . وای خدا رحم کنه خیلی سخته .خدا نکنه واسه یکی مث من این اتفاقا بیفته .باور کنید فورا ایست قلبی میکنم .
حالا تو تهران راننده ها ب قصد مسافر کشی اینکازا میکنن....تو شیراز..کلاه گزاشتن مشاور املاکا و کسایی ک پول میگیرن و پس نمیدن .مد شده..
وا
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۲۳:۲۵ ۳۰ دی ۱۳۹۶
این ناموس نداشته و برای همین نمیفهمه ناموس یعنی چی.... میدادنش دست من به ولله آتیشش میزدم.... اگه من قاضی بودم بدن کثیفشو بندبند میکردم آخرشم آتیشش میزدم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۰۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
خیلی جوگیر نشو برادر من اگر قرار بود این آقا مجازات بشه تا حالا شده بود
توی متن خوندین که ایشون سوابق متعدد کیفری داره،پس توی جامعه چیکار میکنه؟دلیلش چی هست به نظرتون؟
کمی تامل کنید لطفا.
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۱ ۳۰ دی ۱۳۹۶
فقط قطع دست راست و پای چپ کافی براش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
هنر جالب داره این مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
باید در کنار این کار به وضعیت معیشت خانواده های مستضعف هم پرداخت
Germany
ناشناس
۲۲:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
باید به سزای عملش برسه
Iran (Islamic Republic of)
شریعتی
۲۲:۴۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
چرا این رو می گیرند و دوباره ول می کنند بکشنش خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
باید قلع و قمش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۳۰ دی ۱۳۹۶
دوباره ولش نکنید کارش را تموم کنید و مردم زمین را از ننگ وجودش راحت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۳۰ دی ۱۳۹۶
بی غیرت بی ناموس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۳۰ دی ۱۳۹۶
چرا میخنده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
داروی این فرد وامثال وی اعدام فوری است
Iran (Islamic Republic of)
s.f
۲۱:۵۸ ۳۰ دی ۱۳۹۶
میخنده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
داره به حال و روز خودش میخنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
داره به حال و روز خودش میخنده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
اینجور آدما مجازاتشون فقط فقط باید اعدام باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
قیافشو نگاه
Germany
ناشناس
۲۱:۲۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
باید زنده زنده سوزونده بشه
Germany
M
۲۱:۲۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
این شخص باید مجازات می شده علت آ زادی این افراد چیست؟ آتش زدن ودزدی خودرو والان هم جنایت دیگر چرا آ زاد می شوند این افراد
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۲۱:۲۴ ۳۰ دی ۱۳۹۶
نمیدونم چرا قانون این جور ادمها رو اعدام نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۱:۲۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
باور نمیکنم. این که عین خنگ هاست
Sweden
علی
۲۱:۱۵ ۳۰ دی ۱۳۹۶
این انگل هاراباید ازصحنه روزگاربایدپاک کرد.....!
Iran (Islamic Republic of)
تاجی
۲۱:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۶
یک همچین حیوانی چرا آزاده تو اجتماع چرا بهشون حبس ابد بدون عفو داده نمیشه ,بیچاره اون خانم ها هم از ترس آبرو چی کشیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۳۰ دی ۱۳۹۶
کسی که ذات داشته باشه دست به ارتکاب نمیزنه که سابقه دار بشه....اینجور اشخاص هم هزار بار هم بیفتن زندان ذاتشون خلاف بوده و هست و خواهد بود...اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۰۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
لطفا یک طرفه نگاه نکنین ،آیا ب نظر شما خانوما تقصیری ندارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۳۰ دی ۱۳۹۶
اکثر مجرمان سابقه دار هستند باید با اینها برخورد جدی تری شود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۲۱:۰۴ ۳۰ دی ۱۳۹۶
باید اعدام شود فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۳۰ دی ۱۳۹۶
در گزارش نوشته شده بارها مرتکب چنین جنایتی شده خوب چه شده زندانی سپس آزاد شده فقط پرو تر و جسور تر شده اینها را یا بیمارستان روانیها یا حبس ابد باید باشند
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۰:۵۷ ۳۰ دی ۱۳۹۶
این جانور رو فقط باید تکه تکه کرد
رو این قبیل افراد حتی اسم حیوان نباید گذاشت
چون حیوانات هم احساس ودرک دارن
ولی اینها هیچی ندارن
نه عقل دارن نه شعور
همه ما اون کلیپی که چند تا شیر یه گاو میش ماده باردار رو شکار کرده بودن دیدیم وقتی شیرها متوجه شدن گاو میش ماده وبارداره اونو رها کردن ولی این کثافت درک یک حیوان رو هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
خدا مرگش بده، قیافشو
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۲۰:۵۳ ۳۰ دی ۱۳۹۶
در بررسی سوابق وی مشخص شد که او از مجرمان سابقه داری است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با آزار و اذیت جنسی، آتش سوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران، ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۴۸ ۳۰ دی ۱۳۹۶
چرا این چنین آدمای پستی جرات انجام آدم ربایی به خودشان میدهند
Iran (Islamic Republic of)
زری
۲۰:۴۷ ۳۰ دی ۱۳۹۶
چندین بار واسه این جرایم راهی زندان شده باز چرا راحت میچرخیده برا خودش؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۳۰ دی ۱۳۹۶
وای وای وای
با جدیت بررسی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۳۰ دی ۱۳۹۶
اعدامش کنید این ملعونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۳۰ دی ۱۳۹۶
باید مجازات شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
اینجور حیوانات رو باید اعدام کرد.والا اینا چند بار زندانی شدن ادم بشو بودن که الان اصلاح شده بود.فقط اعدام....جان دختران و زنان با ازاد بودن اینها درخطر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۳۰ دی ۱۳۹۶
این جنایتکا ر رذل رو اعدام کنيد مجرم هاي اينجوري بايد اعدام بشن اينا فقط ننگن براي اسلام.
آخرین اخبار