نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا:

تخصیص امکانات و تجهیزات درمانی به شهرضا با نیازهای آن همخوانی ندارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: تخصیص امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکی در حد این شهرستان نیست و با نیازهای آن همخوانی ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمال خدادادی امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شهرضا اظهار کرد: شهرستان شهرضا با توجه به اینکه بر سر شاهراه اصلی شمال به جنوب کشور واقع شده است، شهرستانی معین  به شمار می رود که به شهرستان‌های اطراف خود خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزاتی که به شهرضا تخصیص داده شده در حد این شهرستان نیست، افزود: در تخصیص امکانات و تجهیزات به شهرضا، جمعیت این شهرستان ملاک قرار می‌گیرد و تردد و مهاجرت‌های روزانه که شهرستان‌های اطراف در بحث خدمات درمانی و پزشکی به شهرستان ما دارند، نادیده گرفته می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا در ادامه با تأکید بر حفظ اماکن تاریخی و فرهنگی این شهرستان گفت: از شاخص‌ترین اماکن تاریخی شهر بازار سرپوشیده و کارخانه نوین این شهر است که جزو هویت شهر محسوب می‌شود و همه باید در حفظ آن‌ تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شهرضا در بحث آثار تاریخی و اماکن مذهبی و گردشگری ظرفیت بالایی دارد که باید به خوبی از این امکانات استفاده کنیم.

خدادادی با بیان اینکه شهرداری می‌تواند با تسهیل در اخذ عوارض نقش زیادی در اشتغال‌زایی داشته باشد، اذعان داشت: شهرداری نباید با سخت‌گیری‌های بیش از حد در گرفتن عوارض‌ ساختمانی، مانع از ساخت و سازها در شهر شود.

وی با اشاره به این‌ که با رونق گرفتن ساخت و ساز در شهر، تمام مشاغل رونق می‌گیرد، تصریح کرد: با کم کردن یا حذف عوارض نوسازی مراکز تجاری می توان صاحبان مغازه‌ها را به تعمیر و زیباسازی اماکن خود تشویق کرد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اسلامی شهر شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.