لزوم حمایت بیشتر از بازنشستگان و خانواده های آنها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه بازنشستگان و خانواده آنان بیش از هر زمانی نیازمند امید و حمایت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ نماینده مسئولان ، کارکنان و بازنشستگان اداره کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان با آیت الله ملک حسینی دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد ونماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار گفت: جامعه بازنشستگی نیروهای مسلح خدمت های زیادی برای جامعه انجام دادند چرا که آنها در سخت ترین شرایط کشور یعنی دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند و امروزه بازنشستگان و خانواده آنان بیش از هر زمانی نیازمند امید و حمایت هستند.

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی افزود: امید بخشیدن واقعی مستلزم وعده های صادقانه است که باید با برنامه ریزی محقق شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح کشور هم گفت: بازنشستگان یادگاران روزهای سخت جنگ تحمیلی هستند وضرورت دارد بهترین نوع خدمات به آنها ارائه شود.

حجت اسلام سیدمحمود رضا بهرامی افزود: در همه ی کشورها خدمات بازنشستگی تا حداکثر 40سال بعد از بازنشستگی است اما در کشور ماخوشبختانه بیش از 100سال به بازنشستگان خدمات ارائه می شود.

سرهنگ محمدنبی براتی مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان هم با ارائه گزارشی از فعالیت های یک ساله این اداره کل گفت: دیدار با خانواده معظم شهدای نیروهای مسلح، سرکشی از خانواده های بازنشستگان، اعطای تسهیلات به سرپرستان خانوار از مهمترین فعالیت های اداره کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح است.

 

انتهای پیام/ش

امروزه بازنشستگان و خانواده آنان بیش از هر زمانی نیازمند امید و حمایت هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.