مدیر کل فرودگاه های خراسان جنوبی خبر داد:

افزایش پروازهای فرودگاه طبس

مدیر کل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت:شنبه و چهارشنبه دو پرواز در مسیر تهران-طبس-تهران به مجموع پروازهای فرودگاه طبس افزوده شد.

سلامی مدیر کل فرودگاه های خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:با پیگیری های صورت گرفته توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس،این اداره کل و همچنین رایزنی ها و تلاش های صورت گرفته توسط مدیر کل دفتر نظارت بر شرکت ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری و مساعدت مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان،شنبه و چهارشنبه یک پرواز به مجموع پروازهای فرودگاه طبس افزوده می شود.

وی افزود:پرواز یاد شده از سی ام دی ماه روز گذشته توسط شرکت هواپیمایی آسمان آغاز شد و هر هفته شنبه و چهارشنبه این پرواز در مسیر تهران – طبس – تهران انجام خواهد پذیرفت و طبق برنامه اعلام شده تا پایان برنامه زمستانی ادامه خواهد داشت.

سلامی گفت:این پرواز شنبه ها ساعت 06:25 از تهران انجام و در ساعت 08:10 وارد فرودگاه طبس شده و 08:40 طبس را به سمت تهران ترک خواهد نمود.

مدیر کل فرودگاه های خراسان جنوبی افزود:همچنین پرواز چهارشنبه ها ساعت 06:40 از تهران انجام و در ساعت 08:25 وارد فرودگاه طبس شده و ساعت 08:55 طبس را به مقصد تهران ترک خواهد نمود.

وی ضمن درخواست از هموطنان شهرستان طبس به جهت استقبال و استفاده از پرواز فوق گفت:تلاش های بسیاری به جهت راه اندازی و افزایش پروازهای فرودگاه طبس صورت پذیرفته و لازمه حفظ و ادامه این روند استقبال از این پروازها است و در صورتی که پرواز با عدم استقبال رو به رو شود لغو پروازها به دلیل ضرری که متوجه شرکت هواپیمایی خواهد شد دور از انتظار نخواهد بود.

سلامی افزود:طی چند سال اخیر اقدامات بسیار مناسبی در فرودگاه طبس صورت پذیرفته و این فرودگاه در سطح بسیار مطلوب و قابل قبولی در کلیه موارد از جمله سیستم های ناوبری ارتباطی،تجهیزات و امکانات ترمینالی و غیره نسبت به فرودگاه های هم تراز خود قرار دارد.

مدیر کل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت:به زودی مطالعات ساختمان برج و تکنیکال بلاک این فرودگاه آغاز خواهد شد و امید است بتوان در سال آینده این عملیات را آغاز کنیم.

وی افزود:با اضافه شدن پرواز یاد شده در حال حاضر هفته ای 8 پرواز(رفت و برگشت)از فرودگاه طبس به مقصد تهران انجام می پذیرد و هم اکنون در مجموع هفته ای 40 پرواز داخلی (رفت و برگشت) از فرودگاه های استان خراسان جنوبی به مقاصد تهران،مشهد و زاهدان انجام می پذیرد.

انتهای پیام/غ

هواپیمایی آسمان،میهمان فرودگاه طبس

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار