رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا خبر داد؛

تجلیل از مدیران موسسات علوم قرآنی در فسا

از مدیران موسسات علوم قرآنی در فسا تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با تقدیر از فعالان در عرصه ترویج فعالیت‌های قرآنی بیان کرد: ۱۷ مؤسسه علوم قرآنی فعال در این شهرستان فعال هستند که ۷ مرکز در سطح شهر و ۱۰ مرکز در روستا‌های دستجه، صحرارود، سنان، خیرآباد، زاهدشهر، میانشهر، خورنگان، فدشکویه، نوبندگان و جلیان فعالیت دارند.

وی بیان کرد: این مراکز قرآنی توانسته اند بیش از ۱۲۰ حافظ کل قرآن کریم از نقاط مختلف ایران اسلامی در واحد برادران همراه با مهمانانی از کشور‌های خارجی از جمله بنگلادش، مالزی و پاکستان اغلب در مدرسه تخصصی حفظ در روستای صحرارود و ۱۱۰ خواهر نیز در حفظ کل مؤسسات قرآنی و بیت الاحزان آموزش دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار نفر در مقطع سنی بزرگسال و قریب به ۷۵۰ نفر در مقطع پیش دبستانی با همکاری اداره آموزش و پرورش در رشته‌های تجوید، مفاهیم، حفظ تخصصی، روخوانی، تفسیر و احکام در دوره‌های مختلف این مؤسسات و مراکز علوم قرآنی ثبت نام می‌کنند.

رحمانی اضافه کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت ۱۰ اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور درشهرستان فسا برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir تا ۶ بهمن ماه امسال اقدام به ثبت نام کنند.

گفتنی است، در پایان مراسم تجلیل از مدیران موسسه‌های قرآنی با لوح سپاس از قدمعلی ابوالحسنی به عنوان مسئول منطقه‌ای بیت الاحزان‌های حضرت زهرا (س) و دیگر مدیران فعال این مراکز قرآنی تجلیل شد.
انتهای پیام/ت

تقدیر از مدیران موسسه علوم قرآنی فسا

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار