هفته بیستم لیگ دسته اول؛

عباس زاده با گل ۳ امتیازی به قائمشهر بازگشت/ نخستین پیروزی اسکوچیچ با خونه به خونه

هفته بیستم لیگ دسته اول با توقف بادران و تیم‌های مازندرانی خونه به خونه و نساجی برگزار شد.

عابس زاده با گل 3 امتیازی به قائمشهر بازگشت/ نخستین پیروزی اسکوچیچ با خونه به خونهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (یک شنبه) با برگزاری هشت دیدار برگزار شد، البته دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان صدرنشین و ایران جوان بوشهر به دلیل گرد و غبار در هوای مسجد سلیمان لغو شد و در صورت مساعد شدن شرایط جوی ۲۴ ساعت دیگر برگزار می‌شود.

در نخستین بازی این هفته دیدار ماشین سازی تبریز و گل گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسید تا شاگردان عباس آقایی و وینگو بگوویچ به ترتیب با ۲۰ و ۲۶ امتیاز در رتبه پانزدهم و یازدهم قرار گیرند.

بادران در ورزشگاه کارگران تهران مقابل ملوان انزلی با تساوی یک - یک متوقف شد و با ۳۸ امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند. ملوان ۳۰ امتیازی هم به رتبه نهم سقوط کرد. مهرداد رضایی (۵۱) برای شاگردان محمد ربیعی و وحید حیدریه (۵۷) برای تیم نادر دست نشان موفق به گلزنی شدند.

برق جدید شیراز در خانه خود با نتیجه پرگل ۴ بر ۳ از شهرداری ماهشهر شکست خورد و با همان ۳۲ امتیاز فرصت صعود به رتبه پنجم را از دست داد تا در جایگاه ششم قرار گیرد.

وحید جلالی نیا (۵) حمید نوری (۴۵) میلاد تاجی (۹۶) برای برق و خیرالله ویسی آرا (۱) شروین بزرگ (۶۸) مهدی عبدی (۷۴) و فرشید پاداش (۸۳) برای شاگردان علیرضا مرزبان گلزنی کردند. این بازی به دلیل درگیری بازیکنان ۲ تیم در نیمه اول که در نهایت با اخراج سیامک کوهنورد از برق به پایان رسید.

اکسین البرز که در نیم فصل دوم از کسب پیروزی ناکام مانده بود این هفته در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل شهرداری تبریز با گل دقیقه ۹۳ شاهین شفیعی به برتری رسید تا باردیگر به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر نزدیک شود. شاگردان علی لطیفی با این پیروزی ۳۵ امتیازی شده و به رده پنجم صعود کردند، اما شاگردان سیروس دین محمدی با همان ۲۰ امتیاز به رتبه چهاردهم سقوط کردند.

شاگردان احمد نخعی در تیم مس کرمان هم در دیداری عجیب با نتیجه ۲ بر یک برابر راه آهن پیروز شد. گل‌های این بازی را محمود مطلق زاده (۲۲) و شاهرخ غلامرضاپور (۱۰۳) برای مس و امیرحسین طاهونی (۴۹) برای راه آهن به ثمر رساندند. با ثبت این نتیجه مس کرمان ۳۰ امتیازی شد و به رتبه هشتم صعود کرد، اما راه آهن چهار امتیازی و قعرنشین باقی ماند. اعلام پنالتی به سود در وقت‌های اضافی نیم دوم سبب شد شاگردان محسن بیاتی نیا در اعتراض به تصمیم داور قصد بیرون آمدن از بازی و نیمه تمام گذاشتن آن را داشته باشند، اما در نهایت با وساطت ناظر  بازی آن‌ها به زمین بازگشتند.

در یکی دیگر از دیدار‌های این هفته تیم‌های میانه جدولی مس رفسنجان و فجرسپاسی شیراز با برتری ۲ بر یک میزبان پایان یافت. سجاد حیدری (۷ و ۵۳) برای مس گلزنی کردند.

رفسنجانی‌ها با این پیروزی ۲۹ امتیازی شده و به رتبه نهم جدول صعود کردند، اما شاگردان علی اصغر کلانتری با همان ۳۲ امتیاز به رتبه هفتم سقوط کردند.

خونه به خونه در نخستین بازی‌ای که دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌دید در ورزشگاه یادگارامام با نتیجه ۲ بر یک از سد صبا گذشت و با ۳۵ امتیاز جایگاه چهارم خود را حفظ کرد. محمد قاسمی ن‍ژاد (۱۸) و سجاد آشوری (۲۷) برای خونه به خونه و علی احمدی (۶۰) برای  صبا گل زدند. قمی‌های بدون مربی هم با قبول این شکست ۱۰ امتیازی و در همان رتبه هفدهم باقی ماندند.

نساجی هم که برای نخستین بار محمد عباس زاده را به دنبال بازگشت او از سایپا در ترکیب می‌دید با تک گل این بازیکن در دقیقه ۱۴ آلومینیوم اراک را شکست داد و با رسیدن به امتیاز ۳۶ در جایگاه سوم قرار گرفت. آلومنیوم هم با همان ۲۲ امتیاز در رتبه سیزدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

نتایج هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار