نفت تهران از حضور در لیگ برتر محروم نمی‌شود

نفت تهران با وجود پرداخت نکردن مطالبات یک آژانس هواپیمایی از حضور در لیگ برتر فوتبال محروم نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درپی شکایت یک آژانس هواپیمایی از باشگاه نفت تهران به دلیل بدهی 288 میلیونی این باشگاه به آژانس مذکور، شعبه 25 دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی با ارسال نامه ای به سازمان لیگ درخواست کرده است تا زمان پرداخت نشدن این دین کلیه فعالیت های باشگاه نفت تعلیق شود.

برهمین اساس یکی از مسئولان سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: سازمان لیگ نمی تواند بنابر درخواست هر نهادی حتی نهادهای قضائی جدول لیگ را به هم بریزد و به تیم نفت تهران اجازه حضور  در مسابقات را ندهد. بنابراین طبق نامه دادگاه تنها اجازه نمی دهیم نفت تهران تا زمان پرداخت نکردن مطالبات این آژانس هواپیمایی در نقل و انتقالات شرکت کند اما این تیم مشکلی برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر ندارد.

او ادامه داد: چند روز پیش هم چنین نامه ای درباره باشگاه نساجی مازندران به سازمان لیگ ابلاغ شد و ما هم اعلام کردیم تنها می توانیم از حضور این تیم در نقل و انتقالات تا پیش از پرداخت مطالبات جلوگیری کنیم. البته نامه دادگاه را به مالک باشگاه نفت تحویل می دهیم تا او هم برای پرداخت این دین اقدام کند.

انتهای پیام/

شکایت یک آژانس هواپیمایی از نفت تهران به سازمان لیگ رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار