یوونتوس-جنوا/بیانکونری‌ها به دنبال شکست قرمز و آبی‌ها

تیم‌های فوتبال یوونتوس و جنوا آخرین دیدار هفته بیست و یکم سری آ. ایتالیا را امشب (دوشنبه) در تورین برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین دیدار از هفته بیست و یکم سری آ. ایتالیا ، تیم یوونتوس در تورین به مصاف جنوا می‌رود. شاگردان الگری با ۵۰ امتیاز از ۲۰ بازی در رده دوم قرار دارند و چند هفته‌ای می‌شود که بیانکونری‌ها روی غلطک افتاده اند و یکی پس از دیگری بازی هایشان را با پیروزی پشت سر می‌گذارند و همین امر سبب شده تا نتایج ضعیف گذشته‌ای را که در نیم اول فصل به ثبت رسانده بودند به فراموشی بسپارند و با انگیزه‌ای بیشتر به دنبال هفتمین اسکودتو متوالی باشند. با توجه به پیروزی مهم ناپولی در خانه آتالانتا، شاگردان آلگری محکوم به شکست جنوا در این بازی سخت هستند، زیرا هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی نمی‌تواند چندان به کار تورینی‌ها بیاید و تنها باعث می‌شود تا اختلاف آن‌ها با تیم صدرنشین به جای یک امتیاز به ۳ امتیاز برسد که نمی‌تواند چندان به کار آن‌ها بیاید. با توجه به نتایج گذشته ۲ تیم در تورین ۳ امتیاز را از الان می‌توان به حساب بیانکونری‌ها واریز کرد. بوفون، هوودس، مارکیزیو، کوادرادو و دیبالا به علت مصدومیت قادر به همراهی شاگردان آلگری در این بازی نیستند.

 

 شاگردان داویده بالاردینی با ۲۱ امتیاز در رتبه پانزدهم هستند و در ۶ بازی اخیر ۲ برد، ۲ شکست و ۲ تساوی به ثبت رسانده و نسبت به گذشته در فرم بهتری قرار دارند و با همین نتایج توانسته اند از انتهای جدول فرار کنند و به دنبال این هستند تا با کسب ۳ امتیاز به رده سیزدهم صعود کنند.این ۲ تیم یک ماه پیش در کوپا ایتالیا برابر هم قرار گرفتند که پیروزی از آن شاگردان آلگری شد. زوکانوویچ به دلیل محرومیت تنها غایب جنوا در این بازی است.

در ۶ تقابل اخیر ۲ تیم، پنج پیروزی از آن بیانکونری‌ها شده و تنها در یک دیدار برد از آن جنوا شده است.آمار در دیدار‌های رو در رو به نفع تورینی‌ها سنگینی می‌کند.

بیشتر بدانیم:

*یوونتوس در ۳۸ بازی خانگی اخیر خود، در ۳۵ دیدار پیروز شده است.

*یوونتوس در پنج بازی خانگی اخیر خود برابر جنوا، گلی نخورده است.

*یوونتوس در شش بازی از هفت بازی اخیر خود، گلی نخورده است.

*جنوا در چهار دیدار خارج از خانه اخیر خود، گلی نخورده است.

 ترکیب احتمالی:

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار