جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:دشمنان با حیله و نیرنگ تلاش می‌کند تا نظام و انقلاب اسلامی را از پای درآورد اما غافل از آن است که مردم ولایت‌مدار همیشه در صحنه مقابل آنان ایستاده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا دیروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان اظهار کرد: دشمنان اسلام در اغتشاشات اخیر با برنامه‌ریزی‌های خود درصدد ایجاد مشکلاتی در کشور بودند اما قدرت مردم را پیش‌بینی نکرده و نمی‌دانستند که اگر خشم مردم برانگیخته شود هیچ قدرتی توان رویارویی با آنان را نخواهد داشت.

وی با بیان این که دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا همواره تلاش کرده تا از ظرفیت‌های جوانان و مردم در راستای اهداف خود بهره‌برداری کند، افزود: دشمنان با حیله و نیرنگ تلاش می‌کند تا نظام و انقلاب اسلامی را از پای درآورد اما غافل از آن است که مردم ولایت‌مدار همیشه در صحنه مقابل آنان ایستاده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دشمن مراکز آموزشی را مدنظر گرفته است تا از این طریق بتواند با مخدوش کردن مسائل فرهنگی غلط آمریکایی بین جوانان اختلاف انداخته و به اهداف شوم خود برسد اما دشمن بداند جوانان این کشور با همدلی، وحدت و پیروی از ولایت‌فقیه در برابر دسیسه‌های دشمنان خواهند ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند دارای وضعیت مالی مناسب، سابقه محکومیت و حتی دارای شغل بودند؛ این که در شهرستان چادگان از اغتشاشات خبری نبود و حضور پرشور و منسجم مردم این شهرستان در راهیپمایی در حمایت از ولایت‌فقیه و نظام بود، باعث افتخار این شهرستان است.

مهدی اسدپور فرماندار چادگان نیز در این مراسم بیان داشت: کارهای جهادی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان ستودنی است چراکه در بخش مرکزی و چناررود اقدامات عمرانی و فرهنگی خوبی توسط این نهاد انجام شده است؛ ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان با تعامل و هماهنگی بین ادارات این شهرستان، خدمات ارزنده‌ای در کارهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی انجام داده و با فرمانداری نیز همکاری خوبی داشته است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام‌ جمعه شهرستان چادگان نیز تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان در احداث و مرمت مساجد و خانه‌های عالم در روستاهای شهرستان پیش‌قدم بوده و نقش به سزایی در کارهای فرهنگی داشته است؛ اعزام روحانی به روستاهای محروم در ماه مبارک رمضان و ایام محرم با پیگیری‌های فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان به صورت هفتگی با اعزام 8 روحانی جهت ارائه مسائل فرهنگی و اجتماعی به مناطق بخش مرکزی و چناررود انجام شده است.

علیرضا منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان با اشاره به فعالیت‌های این نهاد اذعان داشت: با همکاری نیروهای بسیجی در شهرستان و روستاهای دو بخش مرکزی و چناررود، مسائل فرهنگی، بیکاری، اقتصادی و اجتماعی رصد می‌شود تا آسیب‌های اجتماعی از قبل طلاق، اختلافات خانوادگی، معضل بیکاری و اشتغال جوانان مورد بررسی قرار گیرد.

وی تأکید کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان در راستای اقتصاد مقاومتی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، کشاورزی، مهارتی برای کشاورزان و جوانان جویای کار برگزار کرده تا با آموزش‌های لازم نسبت به ایجاد اشتغال اقدام شود.

گفتنی است مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان با حضور سردار مجتبی فدا جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، برخی از مسؤولان محلی و بسیجیان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان برگزار شد و ضمن قدردانی از زحمات علیرضا منصوری، محمدمهدی مولیانی به‌ عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان منصوب شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.