نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات نیروی انتظامی در مدیریت صحیح حوادث اخیر در کشور قابل تقدیر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در نشست با فرماندهان انتظامی چهارمحال و بختیاری، با تشکر ویژه از خدمات ناجا در مدیریت صحیح حوادث و ناآرامی‌های دی‎ماه گذشته در کشور افزود: اگر چه نیروی انتظامی در عرصه‌ها و حوادث مختلف خوش درخشیده بود، اما در این مقطع بسیار برجسته‌تر عمل کرد.

وی با اشاره به تحلیل‌های مختلف پیرامون این قضایا اظهار داشت: انقلاب اسلامی و ملت ایران، نزدیک به ۴۰ سال است که به طور مستمر و مداوم با چنین فتنه‌ها و سنگ اندازی‌هایی از سوی دشمن مواجه بوده و همواره برای مقابله با آن آماده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ایمان و توکل و استمداد از خدا را سلاح واقعی مومن در برابر دشمنان بیان کرد و گفت: موفقیت و رستگاری، و خنثی شدن فتنه‌ها نیازمند حفظ ایمان، بصیرت، ایستادگی، ولایت مداری و اراده و عزم راسخ به عنوان ویژگی تربیت یافتگان در مکتب اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) می‌باشد.

نکونام با تأکید بر حقانیت راه و هدف انقلاب اسلامی ایران گفت: هیچ کس تردید ندارد که انقلاب اسلامی یک نهضت حق طلب و پرچم برافراشته در مسیر اعتلای کلمة الله است.

وی با بیان اینکه تردید در حقانیت انقلاب اسلامی به معنای نشناختن امام خمینی (ره) و راه این انقلاب عظیم است اظهار داشت: به لطف الهی ملت ایران این راه را به خوبی می‌شناسد و در بطلان دشمنان انقلاب، و لزوم مبارزه با آنان هم تردید ندارد.

در پایان این نشست، از فرماندهان نمونه نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

گفتنی است: اغتشاشات و آشوب‌هایی که به بهانه اعتراض به بعضی مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی، از پنج شنبه ۷ دی ۹۶ در برخی نقاط کشور آغاز شد و به صورت سازمان‌یافته با هدف ایجاد ناامنی و با حمایت و هدایت پشت صحنه استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی ادامه یافت، علاوه بر خسارت به اموال عمومی، باعث کشته شدن تعدادی از هموطنان در چند نقطه گردید که خوشبختانه این تحرکات و ناآرامی‌ها در چهارمحال و بختیاری، بدون همراهی و حمایت مردم و با کمترین خسارت همراه بود.

انتهای پیام/م

انقلاب اسلامی یک نهضت حق طلب در مسیر اعتلای کلمة الله است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار