لیگ برتر پینگ پنگ آقایان 4 بهمن به پایان می رسد

رئیس سازمان لیگ پینگ پنگ کشور از پایان مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز آقایان در تاریخ 4 بهمن ماه خبر داد.

لیگ برتر پینگ پنگ آقایان 4 بهمن به پایان می رسدداریوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گوبا خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، درباره هفته پایانی رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان گفت : هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشور 4 بهمن در 3 شهر تهران ، آبادان و بندر عباس برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است :

ناب استیل تهران - دانشگاه یزد

تاید واتر بندر عباس - پتروشیمی بندر امام

پالایش نفت آبادان - رعد پدافند هوایی

او در ادامه بیان کرد: هم اکنون قهرمانی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام قطعی شده است اما تیم های تاید واتر بندر عباس و پالایش نفت آبادان  رقابت حساسی را برای عنوان نایب قهرمانی دارند.

رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز کشورمان افزود: مراسم اختتامیه مسابقات که همراه با اهدای کاپ و مدال است را در بندر عباس خواهیم داشت که کاپ و مدال قهرمانی آن به پتروشیمی بندر امام اهدا می شود و به احتمال زیاد مدال نقره هم به تیم تاید واتر می رسد  و  مدال برنز هم به پالایش آبادان داده می شود. مگر آن که تاید وار با نتیجه 6 - 0 بازنده شود و پالایش نفت آبادان هم با نتیجه 6 - 0 به برتری برسد.

ضرغام پور در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا جایزه ای برای تیم های اول و دوم این مسابقات در نظر گرفته شده است یا خیر گفت : جایزه نقدی وجود ندارد اما فدراسیون درحال رایزنی برای اعزام تیم قهرمان به یک  تورنومنت بین المللی است .

انتهای پیام /

اظهارات داریوش ضرغام پور درباره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار