کشف بیش از ۱۲۰ کیلو مواد مخدر در فارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف ۱۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و حشیش در فارس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان لارستان مطلع شدند افرادی قصد دارند با استفاده از دو دستگاه کامیون مقادیری مواد مخدر را از بندرعباس به سمت لارستان انتقال دهند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هر دو دستگاه کامیون را در محور بندرعباس-لارستان شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز هر دو خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران موفق شدند ضمن دستگیری ۲ نفر قاچاقچی، در بازرسی از این دو خودرو ۶۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ تولایی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند فردی در یکی از محله‌های شهرستان مقداری مواد مخدر در منزل خود دپو کرده است.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران موفق شدند در بازرسی از منزل، ۴۰ کیلو گرم حشیش و ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار