بهره برداری از درمانگاه مجتمع فرهنگی ایثار اردبیل در دهه فجر

همزمان با ایام‌الله دهه فجر درمانگاه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل صبح امروز در بازدید از مجتمع فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل اظهار داشت: در حال‌حاضر عملیات اجرایی درمانگاه ایثار اردبیل واقع در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان به پایان رسیده است و همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر درمانگاه این مجتمع به بهره‌برداری می‌رسد که بعد از افتتاح و بهره‌برداری خدمات علاوه بر قشر جانبازان و ایثارگران به عموم مردم نیز ارائه می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه راه‌اندازی شده در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی استان اردبیل در مساحتی بالغ بر 350 مترمربع در حال احداث و تکمیل و راه‌اندازی است، افزود: راه‌اندازی این درمانگاه می‌تواند تحول عظیمی در خدمات‌رسانی درمانی، بهداشتی به جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم محسوب شود که بعد از راه‌اندازی سطح خدمات ارائه شده به اقشار مختلف کیفی‌سازی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: در حال‌حاضر کل مجموعه فرهنگی و ورزشی ایثار اردبیل 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب و منسجم این پروه در مدت زمان مشخص مورد بهره‌برداری قرار گیرد و مورد استفاده عموم مردم و به ویژه اقشار عزیز جانبازان و ایثارگران استان اردبیل قرار بگیرد.

ندایی گفت: در عملیات اجرایی درمانگاه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل برخی مشکلاتی هم از سوی کارفرمایان و پیمانکاران این پروژه وجود دارد که درصدد هستیم جلسه‌ای با حضور پیمانکاران و کارفرمایان پروژه انجام دهیم تا عملیات اجرایی این پروژه تسهیل و تسریع شود.

وی بیان کرد: اقدامات انجام شده در مجتمع ورزشی، فرهنگی و توانبخشی ایثار اردبیل بسیار خوب ارزیابی شده و امیدواریم پیمانکار این طرح نیز با جدیت هرچه تمام‌تر روند عملیات اجرایی این پروژه را تسریع کند تا درمانگاه ایثار در زمانبندی مشخص و معین شده به بهره‌برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل اظهار کرد: مجتمع فرهنگی و ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل علاوه بر اینکه به جانبازان و ایثارگران خدمات ارائه می‌دهد به عموم مردم نیز پس از بهره‌برداری خدمات ارائه خواهد کرد که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

انتهای پیام/ع

مجموعه فرهنگی و ورزشی ایثار اردبیل 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.