معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: یک هزار تابلوی اطلاعاتی و ایمنی در سطح محور‌های استان لرستان تعمیر، بازسازی و به‌روزرسانی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حبیب جمشیدی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و سفر‌های نوروزی تابلو‌های اطلاعاتی و ایمنی محور‌های استان لرستان به‌روزرسانی می‌شود.

وی افزود: در راستای تسهیل و ایمنی سفر‌های نوروزی هزار تابلو در راه‌های اصلی، شریانی و محور‌های گردشگری استان لرستان تعمیر، بازسازی و به‌روزرسانی می‌شود.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان عنوان کرد: همچنین ۵۰ تابلوی هشداردهنده در نقاط پر تصادف استان لرستان نصب می‌شود.

وی افزود: خط‌کشی محور‌های روستایی به طول ۷۰۰ کیلومتر، تعمیر و بازسازی دو کیلومتر گارد ریل، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی به طول ۲۰۰ کیلومتر، لکه‌گیری محور‌های مواصلاتی، تجهیز راهدارخانه‌ها، شستشو و پاک‌سازی علائم در محور‌های استان از دیگر اقدامات است.

جمشیدی در ادامه گفت: گشت‌های راهداری در طول ایام سفر‌های نوروزی برای آرامش خاطر مردم استان و مسافران نوروزی در سطح محور‌های لرستان مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/د

تابلو‌های اطلاعاتی و ایمنی در محور‌های لرستان به‌روزرسانی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.