نیاز خوزستان به برنامه‌های خلاقانه و مبتکرانه

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: استان نیاز به یک برنامه خلاقانه و مبتکرانه دارد تا تهدید‌ها به یک فرصت ناب تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامند هاشمی زاده، معاون عمرانی استانداری خوزستان بیان داشت:  مرکز هدایت همه دستورالعمل ها و سیاست های دولت برای مقابله با حوادث طبیعی فرمانداران هستند؛ استان در وضعیتی قرار گرفته که باید چالش آن را با تلاش به یک فرصت ناب تبدیل کرد.

وی افزود: تغییر اقلیم و خشکسالی خوزستان با همت فرمانداران و سیاست گذاران استان قابل تبدیل شدن به یک فرصت را دارند؛ این سمینار به عنوان یک برنامه تخصصی از سوی مدیریت بحران برگزار شده است.

هاشمی زاده تصریح کرد: استان نیاز به یک برنامه خلاقانه و مبتکرانه دارد تا تهدید ریزگرد، خشکسالی و کم آبی را به یک فرصت ناب برای جلوگیری از هدرروی در مصرف آب و خیلی مسائل دیگر تدبیل کنند.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه ایمنی شهرها باید اقدامات اصولی و اساسی انجام شود، ادامه داد: رانش زمین و همچنین فرسایش کنار رودخانه ها جزو حوادثی است که در خوزستان رخ می دهد ولی با ایجاد یک محیط امن از سوی فرمانداران و شهروندان قابل مدیریت است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان در پایان با تأکید بر لزوم رفع نگرانی مردم در مقابل بحران هایی مثل ریزگردها گفت: برای رفع این نگرانی می توان اقدامات بسیاری از جمله افزایش سطح فضای سبز استان انجام داد که حتما باید در دستور کار و اولویت فرمانداران و شهرداران قرار بگیرد.

انتهای پیام/م

تغییر اقلیم خوزستان قابل تبدیل شدن به یک فرصت است

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.