امام جمعه الیگودرز:

نمک نشناسی مدیران سبب ناامیدی مردم می شود

حجت الاسلام ارزنده گفت: متاسفانه برخی مدیران با نمک نشناسی اقداماتی در جهت نا امیدی مردم از نظام و پایمال شدن خون شهدا و از خودگذشتی رزمندگان انجام می‌دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   حجت الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایم الله فجر گفت: امروز بدلیل وجود اختلاس‌ها و مشکلات موسسه‌های اعتباری شاهد کاهش اعتماد مردم به بانک‌ها هستیم و برخی افراد که ادعای مسلمانی دارند در این اوضاع اقتصادی اختلاس‌هایی میلیاردی انجام می‌دهند.

 وی ادامه داد: متاسفانه حتی موگرینی سخنگوی اتحادیه اروپا نسبت به سوال خبرنگار در خصوص اینکه آیا آمریکا در خصوص اجرای برجام تعهد داده است لبخند می‌زند و پاسخی نمی‌دهد چرا که اصلا آمریکایی‌ها به عهد و پیمانشان وفادار نیستند.

 امام جمعه الیگودرز به صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه فرانسه در خصوص مسائل موشکی اشاره کرد وافزود: متاسفانه وزیر امور خارجه فرانسه در صحبت‌های اخیر با بیان این مطلب که قبلا در خصوص برنامه‌های موشکی ومسائل منطقه صحبت‌هایی انجام شده است این در حالی است که مقام معظم رهبری تاکید داشتند که مذاکرات تنها در خصوص مسائل هسته ای، ولی ظریف وزیر امور خارجه در دیدار با رهبر انقلاب بیان کرد که در مذاکرات از خط قرمز‌ها عبور کردند.

 خطیب نماز جمعه الیگودرز اظهار داشت: وزیر امور خارجه روسیه وچین هر چه تاکید داشتند که در مذاکرات هسته‌ای مسائل موشکی مطرح نشود، ولی متاسفانه تیم مذاکر کننده اصلا حساسیتی انجام نداده و به راحتی و بدون اجازه از خط قرمز‌های نظام عبور کردند وحتی تا کنون دولتمردان اجازه نداد شخصی که نسبت به برجام انتقاد دارند در این خصوص صحبت‌هایی را در رسانه ملی بیان کند.

 وی اضافه کرد: پس از مدت‌ها یاسر جبرائیلی پژوهشگر کشورمان در مناظره‌ای در رسانه ملی ضمن انتقاد از برجام بیان می‌کند که متن برجام ۱۴ ماه قبل از توافق از سوی نشریه‌های آمریکایی چاپ شده در حقیقت اصلا مذاکرایی انجام نشده است، ولی متاسفانه وزارت امور خارجه نسبت به این انتقاد‌ها بیانه‌ای توهین آمیز صادر کرد در حالیکه نسبت به صحبت‌های وزیر امور خارجه فرانسه که ایران را جزء کشور مخرب دانسته سکوت نموده و تنها تکذیب می‌کنند.

 امام جمعه الیگودرز اضافه کرد: غیرت ملی ودینی هر ایرانی اجازه نمی‌دهد که از او بعنوان خرابکار یاد کنند واو نسبت به این توهین‌ها سکوت کنند، ولی متاسفانه دستگاه دیپلماسی کشور بجای برخورد قاطع با یاوه گویی‌های وعدم اجازه ورود به این هتاکان به راحتی با آن‌ها کنار می‌آید.

 حجت الاسلام ارزنده ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه الزهراء (س) بیان کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون از خود گذشتگی شهدا وجانبازان انقلاب اسلامی است، ولی متاسفانه اخیرا یکی از مدیران آموزش وپرورش یکی از استان‌ها در راستای اجرای سند ۲۰۳۰ بخش نامه‌ای صادر نموده که در آن تاکید شده که دانش آموزان مراکز آمادگی‌ها و کلاس‌های اول ودوم ابتدایی اجاز ندارند به دیدار قبور شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس بروند.

 مسئول ستاد احیا امر به معروف ونهی از منکر شهرستان الیگودرز افزود: متاسفانه برخی افراد بعنوان مدیر در کشور درحال فعالیت هستند و از بیت المال حقوق دریافت می‌کنند، ولی بر علیه نظام و ارزش‌ها اقدام می‌کنند در حقیقت این‌ها نمک نشناسی هستند که سبب نا امید مردم و پایمالی خون شهدا وجانبازان می‌شوند.

انتهای پیام/د

نمک نشناسی مدیران سبب ناامیدی مردم می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار