امام جمعه موقت رشت:

گردشگری نباید کشاورزی را تحت الشعاع قرار دهد.

امام جمعه موقت رشت گفت: بهره مندی از ظرفیت‌های گردشگری استان بسیار خوب و پسندیده است اما نه اینکه کشاورزی گیلان را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین پوررضا، امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه امروز در مصلای بزرگ امام خمینی این شهر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران امید آزادی خواهان را در سرتاسر کره خاکی زنده کرد افزود: ورود امام به کشور در 12 بهمن 57 پیروزی مردم بر رژیم ستمشاهی را سرعت بخشید.

وی اظهار داشت: مدیران و تصمیم سازان کلان کشور باید با بهره مندی از رهبری داهیانه و رهنمودهای رهبر انقلاب ، از نیروهای متخصص نیز برای برنامه ریزی درست به منظور رونق تولید و اشتغال زایی استفاده کنند.

امام جمعه موقت رشت گفت: باید با استفاده از تمام توان با پدیده شوم و مخرب قاچاق کالا مبارزه و مقابله کرد.

پوررضا افزود: بر اساس پیش بینی کارشناسان درباره کم آب بودن فصل آتی کشاورزی باید با صرفه جویی و برنامه ریزی درست از نعمت های خدادادی استفاده کرد و این مشکل را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی اذعان داشت: بهره مندی از ظرفیت های گردشگری استان بسیار خوب و پسندیده است اما نه اینکه کشاورزی گیلان را تحت الشعاع قرار دهد.

امام جمعه موقت رشت تصریح کرد: گیلان با داشتن جنگل ، دریا ، مرتع ، آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز میتواند خاستگاه بسیاری از محصولات کشاورزی مناسب بوده و با رونق کشت و کار ، در پویایی و پیشرفت اقتصاد استان و کشور تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/اص

گردشگری نباید خللی در کشاورزی استان وارد کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
گیلان باید همچنان قطب کشاورزی باقی بماند