میزبانی بی نقص ماهشهر در مسابقات کشتی فرنگی

نماینده اتحادیه جهانی کشتی میزبانی ماهشهر را در مسابقات کشتی فرنگی در سطح بالا ارز یابی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  برگزاری مسابقات کشتی فرنگی در سطح بالاییلونت سِن، نماینده اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به جام کشتی فرنگی تختی گفت: فدراسیون جهانی کشتی در نظر گرفته که 4 رقابت را برای نخستین بار در رنکینگ سیستم جای دهد که مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی نخستین تورنمنت است که این سیستم در آن به اجرا درآمد.

وی افزود: این رقابت‌ها به دلیل حضور کشتی‌گیران و تیم‌های قدرتمندی همچون ایران، ترکیه، کوبا، قزاقستان و ... از سطح کیفی بسیار بالایی بود به‌طوری‌که در مراحل ابتدایی شاهد حذف نفر اول المپیک بودیم.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به امتیازات به دست آمده توسط کشتی گیران  بیان کرد: به‌احتمال فراوان و در صورت تصویب نهایی امتیازات و رنکینگ به‌دست‌آمده توسط کشتی‌گیران در این مسابقات در کسب سهمیه المپیک مؤثر خواهد بود.

وی گفت: درمجموع این رقابت‌ها بسیار خوب و در سطحی بسیار بالا برگزار شد و از شرایط میزانی نیز رضایت کامل دارم. میزبانی ماهشهر بسیار کم نقص بود و همه امکانات لازم برای برگزاری چنین تورنمنت بزرگی کاملاً فراهم‌شده بود.

سِن عنوان کرد: از فدراسیون کشتی ایران نیز تقدیر و تشکر می‌کنم که زمینه برگزاری مناسب این رقابت‌ها را به‌خوبی فراهم کردند و باعث شدند این مسابقات در عالی‌ترین سطح ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/م

میزبانی ماهشهر از مسابقات کشتی فرنگی بسیار کم نقص بود

برچسب ها: کشتی ، فدراسیون کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.