کشف بیش از ۱۰۴ تن موادافیونی در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف ۱۰۴ تن و ۱۰۵ کیلوگرم موادافیونی و انهدام ۹۶ باند قاچاق موادمخدر در عملیات تکاوران پلیس در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: ماموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی استان در ۱۰ ماهه سال جاری موفق به انهدام ۹۶ باند قاچاق موادمخدر و هلاکت ۲۱ شرور مسلح شدند.

وی با اشاره به کشف ۱۰۴ تن و ۱۰۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در این مدت بیان داشت: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۵ هزار و ۵۳ نفر قاچاقچی دستگیر، ۱۲۷ قبضه اسلحه جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف و ۷۱۲ دستگاه خودرو و ۱۰۹ دستگاه موتورسیکلت در این راستا نیز توقیف شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

 

وی با اشاره به اجرای طرح‌های انتظامی در استان تصریح کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با مخلان نظم و امنیت با شناسایی مکان ها، هزار و ۸۱۰ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۷ هزار و ۲۰۰ نفر معتاد متجاهر نیز از سراسر استان جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با قاچاق موادمخدر ۴ هزار و ۳۳۱ عملیات پلیسی طی ۱۰ ماهه انجام شد، خاطر نشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

کشف مواد افیونی در جنوب شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار