هدف کارگروه تحقیق وتفحص دفاع ازحقوق مردم ونظارت دقیق براجرای قوانین است

تاکید نماینده مردم قم مبنی بردفاع ازحقوق مردم،کارگروه تحقیق و تفحص استان قم رابا ترکیبی ازافرادباسابقه درمعادن گردهم بیاوریم که بیشترین تمرکز این گروه برنحوه واگذاری هاوبهره برداری معادن است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حمیداورعی،مشاور امیرآبادی فراهانی نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی،در این خصوص اظهار کرد: به دنبال گزارشات رسیده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه معادن کشور طرح تحقیق و تفحص از معادن دردستور کارمجلس قرار گرفت و پس از تصویب نمایندگان مسئولیت استان قم به امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس واگذار شد.

وی بیان کرد: متاسفانه حوزه معادن کشور به حیاط خلوت برخی سودجویان تبدیل شده و افراد و شرکت‌هایی بدون توجه به ضوابط اداری و با زد و بندهای اقتصادی سرمایه های هنگفتی را به جیب زده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به تاکید نماینده مردم قم مبنی بر دفاع از حقوق مردم و نظارت دقیق بر اجرای قوانین، موفق شدیم کارگروه تحقیق و تفحص استان قم را در ذیل دفتر نماینده مردم قم با ترکیبی از افراد مومن، متعهد و متخصص با سابقه تحصیلات علمی و دانشگاهی و نیز تجربی در معادن گردهم بیاوریم که بیشترین تمرکز این گروه بر نحوه واگذاری ها و بهره برداری معادن است.

وی از شهروندان و به ویژه ساکنین بخش‌ها و روستاها خواست تا گزارشات و شکایات خود را به دفتر نماینده قم به آدرس خیابان توحید بین کوچه 7 و 9 تحویل دهند.

انتهای پیام/ح

کارگروه تحقیق و تفحص از معادن استان قم شروع به کار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار