سرهنگ مهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رانندگان توصیه‌های پلیس برای روزهای برفی را جدی بگیرند

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان در روز‌های برفی به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

رانندگان توصیه‌های پلیس برای روزهای برفی را جدی بگیرندسرهنگ علی اصغر مهری معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:‌با توجه به بارش شدید برف و وضعیت جوی و لغزندگی معابر رانندگن باید به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

وی در ادامه افزود: از هموطنان درخواست می‌کنیم از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت سعی کنند از وسائل حمل و نقل عمومی که مجهز‌تر و تحت نظارت پلیس است، استفاده کنند.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا اذعان کرد: رانندگان باید قبل از حرکت دادن خودرو و شروع سفر از سلامت تجهیزات گرمایشی اطمینان داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه و فاصله طولی را رعایت کنند. همچنین اگر چراغ ترمز خراب است، سریعا رفع نقص کنند.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین باک بنزین پر سوخت باشد و موادغذایی و لباس گرم نیز همراه داشته باشند. در مناطق کوهستانی که نیاز به نصب زنجیر چرخ است حتما از زنجیر چرخ استفاده شود و در صورتی که خودروها فاقد زنجیر چرخ باشند از ادامه سفر آن ها جلوگیری می‌شود. ضمنا اگر تصادفی رخ داد، رانندگان وسائل نقلیه را به کنار مسیر هدایت کنند تا مسیر باز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار