سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی؛

تحصیل هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحد‌ها و مراکز آموزشی این مجموعه مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سلطانعلی میر  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دانشجویان فعال شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از مزایا و تسهیلات ویژه برخوردار هستند.

میر افزود: تمام دانشگاه‎‌ها و مؤسسات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سیستان و بلوچستان موظف هستند هر نیم سال تحصیلی بر اساس آیین نامه نقل و انتقال مصوب شورای طرح و برنامه شاهد، با انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر موافقت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقطع دکتری با تایید ستاد و هماهنگی گروه آموزشی مربوطه بیشتر از یک بار می ‎تواند در ارزیابی جامع شرکت کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگری که در این مجموعه مشغول به تحصیل هستند توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می ‎شود.

میر افزود: واحد‌ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی در سیستان و بلوچستان در بیش از ۱۵۰ رشته کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در رشته‎‌های علوم پزشکی با آزمون دانشجو می‎پذیرند که برخی از این رشته‎‌ها شامل تخفیف ۵۰ درصد هستند.

وی اظهار داشت: واحد‌ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با داشتن آزمایشگاه ‎های مجهز، تجهیزات آموزشی و پژوهشی مناسب، برنامه ‎های فرهنگی و دانشجویی اثربخش، داشتن امکانات رفاهی مطلوب و بزرگترین مرکز رشد، نقش چشمگیری در توسعه استان در زمینه‎‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان تحصیل در رشته‌های بدون آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org و انتخاب رشته مورد علاقه خود اقدام به نام نویسی کنند.

وی افزود: همچنین علاقه‌مندان شرکت در آزمون و انتخاب رشته‎‌های علوم پزشکی باید به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org مراجعه و نام نویسی کنند.

انتهای پیام/ع

تحصیل دانشجویان  شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد 

برچسب ها: دانشگاه ، ایثارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.