نوری: هنوز انتخاب سرمربیان تیم های ملی نهایی نشده است

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: قصد داریم تا پایان سال کادر های فنی تیم ملی را مشخص کنیم اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم .

نوری: برای انتخاب سرمربیان تیم های ملی به جمع بندی نهایی نرسیده ایممیترا نوری نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، درباره   درباره شرایط تیم های ملی هندبال عنوان کرد: در حال حاضر بیشترین توجه به رده پایه است. ما قصد داریم تا پایان سال جاری کادر های فنی تیم های ملی را مشخص کنیم و به دنبال شخصی هستیم که از رزومه کافی برخوردار باشد. البته هنوز برای انتخاب این شخص به جمع بندی نهایی نرسیدیم اما تلاش می کنیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

نوری در ادامه بیان کرد : یکی از اهداف اصلی ما احیای پایگاه توسعه و استعداد یابی است که در سال 93 استارت خورده بود.  اکنون 2 ماه  است که در این سمت حضور دارم و در این مدت تلاش کردم تا برنامه راهبردی هندبال ، وضعیت آینده و جایگاه فعلیمان را ارزیابی کنیم. از سال 1390 با فدراسیون آسیایی مکاتباتی داشتیم و از طریق کمیته ملی المپیک با مسئولان آسیایی در ارتباط بودیم تا زمینه برگزاری چند مسابقه در سطح بانوان را در قاره کهن به وجود بیاوریم.

او افزود: پیش از این تنها 3 مسابقه در سطح نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در سطح آسیا برگزار می شد و ما پیشنهاد دادیم تا مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا ، مسابقات بانوان کشور های مسلمان و مسابقات قهرمانی باشگاه های غرب آسیا نیز به این مسابقات اضافه شود. سرانجام پس از موافقت کنفدراسیون هندبال آسیا با 2 طرح پیشنهادی ، مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا و قهرمانی رقابت های قهرمانی غرب آسیا استارت خورد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال کشورمان ادامه داد: نمایندگان کشورمان در نخستین دوره رقابت های غرب آسیا شرکت نکردند اما تیم شهرداری سنندج به نمایندگی از ایران در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا حاضر شد.

همچنین تیم هندبال شهید چمران لارستان هم به عنوان دومین نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیایی بود که قرار شد در مسابقات غرب آسیا هم حاضر شود.

نوری در پاسخ به این سوال که چرا این مسابقات در تقویم فدراسیون نبود گفت: با وجود این که برنامه این مسابقات در تقویم فدراسیون وجود نداشت با حمایت علیرضا رحیمی قرار شد نماینده کشورمان هم در این مسابقات حاضر شود.

میترا نوری که عضور کمیته فنی مسابقات غرب آسیاست در خصوص تیم های حاضر بیان کرد: امسال این رقابت ها قرار است به میزبانی اردن و با حضور 6 کشور ایران ، عراق ، سوریه ، لبنان ، قطر و اردن برگزار شود. دوره پیشین این رقابت ها با حضور 5 تیم برگزار شد و امسال یک کشور به تیم های حاضر در این رقابت ها حضار شده است .

او افزود:  برگزاری این رقابت ها کمک زیادی به توسعه و رشد سطح هندبال در آسیای میانه و آسیای غربی در بخش بانوان دارد و باعث می شود تا فاصله غرب و شرق کمتر شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پایان و درباره حامیان مالی بخش بانوان بیان کرد:گرفتن حامی مالی در بخش بانوان به مراتب سخت تر از بخش آقایان است به طور مثال زمانی که شما محصولی را قصد دارید  معرفی کنید محیطی را انتخاب می کنید تا بازدید بیشتری از آن صورت گیرد. با این حال ما تلاش می کنیم با وجود برخی محدودیت ها از تمام توان  و ظرفیتمان استفاده کنیم تا بتوانیم برنامه هایمان را به خوبی اجرا کنیم ما همواره نگاه مثبت داریم و همین مشکلات ما را حل می کند به طور قطع زمانی که شما یک مدیر دارید که حامی است و به تمام برنامه ها اشراف کامل دارد  وبهتر می توانید عمل کنید.

انتهای پیام /

اظهارات نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار