نام نویسی۸۴۰ کهگیلویه و بویراحمدی در سامانه کارا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام ۸۴۰ نفر در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: از 18 دی‌ماه تاکنون 840 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی ثبت نام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی می‌توانند به نشانی KARA.MCLS.GOV.IR مراجعه و مراحل ثبت نام خود را برای بهره‌مندی از این تسهیلات دنبال کنند.

نیک مرام با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های کمیته فنی اشتغال بررسی سریع و دقیق طرح‌های اشتغالزایی از محل اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی است، ابراز کرد: سرعت، عدالت و دقت به طور ویژه در دستور کار این کمیته است و در این زمینه هیچ گونه ملاحضه کاری صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت عدالت در توزیع شهرستانی تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر ادامه داد: از هیچ کوششی برای به حداقل رسیدن تسهیلات اشتغال در استان دریغ نمی‌شود و هیچ گونه قصوری در این زمینه از کارشناسان و متولیان امر پذیرفتنی نیست.

نیک‌مرام افزود: در اخرین نشست کمیته فنی اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری این استان بعد از بررسی دقیق 97 طرح(73 طرح روستایی-عشایری و 24 طرح اشتغال فراگیر) در نهایت 42 مورد(18 اشتغال فراگیر و 24 طرح روستایی-عشایری) با پیش بینی اشتغال 304 نفر مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تسهیلات اشتغال فراگیر با نرخ 10 تا 16 و روستایی-عشایر با نرخ سود 6 درصد توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ش

۸۴۰ کهگیلویه و بویراحمدی در سامانه کارا ثبت نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.