اخذ پروانه ۱۹ واحد صنعتی در کوهدشت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت از اخذ پروانه ۱۹ واحد ناحیه صنعتی کوهدشت خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسد نصر الهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت گفت: در ناحیه صنعتی شهرستان کوهدشت ۱۹ واحد از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت پروانه صنعتی دریافت کرده است.

وی بابیان این‌که از این تعداد واحد ۹ واحد آن فعال است افزود: یکی از طرح‌هایی که امروز در ناحیه صنعتی  کوهدشت به بهره‌برداری رسید، واحد تولید مصنوعات چوبی، در‌های چوبی و ضد سرقت با ظرفیت اسمی ۱۷ نفر اشتغال و ۲۴ هزار تن تولید سالیانه محصول است که اعتبار آن‌یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با احتساب ۹۰۰ میلیون آورده شخص تعیین‌شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت عنوان کرد: واحد تولیدی دیگری که امروز در ناحیه صنعتی این شهرستان به بهره‌برداری رسید، واحد مواد شوینده و انواع جرم‌گیر و سفیدکننده است که این واحد نیز بااعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و بدون استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی ۹ نفر ایجادشده که درصدد هستیم بر اساس سرمایه در طرح‌های اشتغال فراگیر تسهیلاتی را تحت عنوان سرمایه در گردش به این واحد اختصاص دهیم.

وی بیان کرد: در یک شرکت تولیدی مواد شوینده نیز که امروز در منطقه باغ زال به بهره‌برداری رسید، ۱۵۰ میلیون تومان از تسهیلات دولتی و ۵۰۰ میلیون تومان نیز هزینه شده است.

نصر الهی گفت: برای آن دسته از واحد‌هایی که در ناحیه کوهدشت به دلایلی راکد و یا نیمه فعال‌شده در حال پیگیری با ادارات و بانک‌ها هستیم تا مشکل این واحد‌ها نیز مرتفع شود.

انتهای پیام/م

پروانه ۱۹ واحد صنعتی در کوهدشت اخذ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.