کشف بیش از ۸۳ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده دریابانی بوشهر با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا گفت: بیش از ۸۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک ماهه اخیر در آب‌های استان کشف شد.

کشف بیش از ۸۳ میلیارد ریال کالای قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ پاسدار ولی‌الله رضایی‌نژاد  بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر رصد شبانه روزی  در برخورد با قاچاق کالا اظهار داشت: تلاش‌های شبانه روزی در برقراری هر چه بیشتر نظم و مبارزه با هرگونه ناامنی و برخورد با قاچاقچیان در دستور کار دریابانان است.

وی افزود: در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سطح حوزه استحفاظی همچنین ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان استان بوشهر در سطح حوزه استحفاظی با برخورد قاطع، نظم و امنیت را در دریا به ارمغان آوردند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف بیش از 83 میلیارد ریال کالای قاچاق خبرداد و افزود: در یکماهه گذشته، مواد سوختی، سیگار، موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، لاستیک، مواد خوراکی، پارچه، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو و هزاران قلم کالای قاچاق  به ارزش 83.9 میلیارد ریال  در آبهای استان بوشهر کشف و ضبط شده است .

سرهنگ رضایی‌نژاد ضمن اشاره به دستگیری 24 نفر متهم در ماه گذشته گفت: توقیف 17 شناور متخلف و 4 دستگاه خودرو و متلاشی شدن یک باند قاچاق از دیگر اقدامات دریابانی استان بوشهر بوده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شدند.

وی با بیان اینکه در پاسداری از مرزهای آبی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود تصریح کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد بدانند دریابانان بوشهر با اشرافیت اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه نوار مرزی با هرگونه اقدامات سودجویانه و غیرمجاز به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌‌کنند و در پاسداری از مرزهای آبی جنوب کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

انتهای پیام/م

کشف ۸۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.