استاندار خراسان شمالی:

وفاداری به اسلام از ویزگی شاخص نیروی مسلح کشور است + تصاویر

استاندار خراسان شمالی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت دهه فجر گفت: تدین و وفاداری به اسلام از ویژگی های مهم و شاخص نیروی های مسلح کشور است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت ایام مبارک دهه فجر گفت: تدین و وفاداری به اسلام از ویژگی های مهم و شاخص نیروی های مسلح کشور است و این تعهد اسلامی و دینداری آنان ایران اسلامی را بیمه کرده است.

وی افزود: این نیروها در مسائل سیاسی و احزاب دخالت ندارند زیرا که این امر ممنوع است و امام خمینی (ره) و هم اکنون رهبر نیز نیز بارها بر این امر تاکید داشته اند، زیرا که دسته بندی سیاسی نیروهای نظامی و انتظامی را از هم جدا خواهد کرد که به نفع نظام نیست.

صالحی همچنین به خودکفایی ایران در صنایع نظامی و پیشرفت ها در این زمینه نیز اشاره کرد و گفت: در بخش های مختلف نظامی شامل تجهیزات و صنایع نظامی به خود کفایی و استقلال رسیده ایم.

صالحی اظهار کرد: در کنار ارتش، سپاه، بسیج هرکدامشان برای ایران اسلامی افتخار آفریدند که تشکیل همه این نهادهای نظامی و انتظامی نشان از درایت رهبری است که نگذاشتند تاکنون یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد، دشمانی که برای از بین بردن انقلاب اسلامی یکپارچه شده بودند.

سردار علیرضا مظاهری فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در تمامی سطوح و حوزه های مختلف پیشرفت داشته است.

وی افزود: در حوزه نیروهای مسلح نیز بخصوص در زمینه پیشرفت های علمی در سطوح مختلف ارتقا یافته ایم و تحولاتی در این راستا داشته ایم که باعث ترس و وحشت دشمن نیز شده است.

گفتنی است،در این مراسم یگان‏ های نمونه نیروهای مسلح خراسان شمالی با نمایش توانمندی‏ های نظامی و انتظامی خود در مقابل جایگاه رژه رفتند.

 

وفاداری به اسلام از ویزگی شاخص نیروی مسلح کشور است + تصاویر

وفاداری به اسلام از ویزگی شاخص نیروی مسلح کشور است + تصاویر

وفاداری به اسلام از ویزگی شاخص نیروی مسلح کشور است + تصاویر

 

انتهای پیام/آ

برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.