ادامه گازرسانی به دوهزار و سه هزار تنکابن

گازرسانی درروستاهای صعب العبور دوهزار و سه هزار تنکابن ادامه دارد.

حسن باقری بخشدار بخش خرم آباد تنکابن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: گازرسانی به روستا‌های صعب العبور دوهزار و سه هزار تنکابن با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی ادامه دارد.

وی افزود: خدماتی که پس از انقلاب اسلامی در روستا‌های این بخش انجام گرفت با خدمات قبل از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

باقری، به برنامه‌های دهه فجر این بخش اشاره کرد و گفت: آسفالت چندین روستا که چهل سال آرزوی مردم بود و امسال شاهد افتتاح این پروژه‌ها هستیم، پیچ بری چندین نقطه از مسیر‌های پرتردد بخش خرم آباد، تعریض چندین دهنه پل، پیاده رو سازی، دیواره سازی رودخانه‌ های دو هزار و سه هزار، افتتاح طرح گازرسانی ۱۶ روستا بخش خرم آباد از برنامه‌های دهه فجر بخش خرم آباد است.

بخشدار بخش خرم آباد تنکابن با بیان اینکه ادامه گازرسانی دوهزار و سه هزار تنکابنکار بسیار سنگینی است افزود: روند گازرسانی به این مناطق برخلاف دیگر شهرستان‌ها حتی یک روز هم متوقف نشده است و روند اجرایی آن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان ادامه دارد.

باقری گفت: بخش خرم آباد دارای ظرفیت بوم گردی است که دولت حمایت کامل از این بخش دارد که در این راستا چندین طرح بوم گردی را افتتاح کردیم.

وی به برگزاری جشنواره لوبیا برای اولین بار در سطح بخش خرم آباد اشاره و به برند سازی در راستای اشتغال روستائیان تاکید کرد.

بخشدار بخش خرم آباد تنکابن ساماندهی دکه‌های فصلی، اجرای طرح هادی تمامی روستاهاب بالای ۲۰ خانوار، تقویت برق رسانی، اصلاح شبکه‌ های آبرسانی، ساخت خانه‌ های بهداشت روستایی و برگزاری یادواره‌ های شهدا را از دیگر اقدامات دولت در بخش خرم آباد شهرستان تنکابن دانست.

انتهای پیام/ م

اعتبار اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای گازرسانی به دوهزار و سه هزار تنکابن

برچسب ها: دهه فجر ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.