سیمرغ 36؛

کدام فیلم‌ها در روز سوم اکران مردمی فجر 36 به سانس فوق‌العاده رسیدند؟

مدیران سینما آزادی و استقلال، درباره استقبال مخاطبان از فیلم های روز سوم جشنواره فیلم فجر اظهار نظر کردند.

استقبال مردمی در روز سوم برگزاری جشنواره در سینماها چطور پیش رفت؟به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیران سینما آزادی و استقلال درباره روند نمایش و استقبال مخاطبان از فیلم های روز سوم جشنواره فیلم فجر در این سینماها اظهار نظر کردند.

رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی، درباره وضعیت استقبال مردم از فیلم های جشنواره فیلم فجر در روز سوم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دیروز روز شلوغی داشتیم؛ به طوری که فیلم‌های سینمایی «چهارراه استانبول» و «مغزهای کوچک رنگ زده» به سانس های فوق العاده دوم و سوم رسیدند.

وی افزود: از بین فیلم های جشنواره فیلم فجر که در پردیس سینمایی آزادی طی سه روز گذشته نمایش داده شد، این دو فیلم با استقبال بالایی روبرو شدند و شاهد صف های شلوغ تری از مردم بودیم. البته باید صبر کرد و شاهد فیلم های دیگری که هنوز در این پردیس اکران نشده اند بود و دید چه خروجی در جذب مخاطب خواهند داشت.

همچنین؛ حسین کشاری مدیر سینما استقلال، درباره استقبال مردم از فیلم ها عنوان کرد: از بین فیلم هایی که دیروز در سینما استقلال اکران شد، بیشتر از «عرق سرد» سهیل بیرقی استقبال شد و حضور باران کوثری و امیر جدیدی به این شور و حال افزود.

وی افزود: در سه روز گذشته و از بین فیلم های اکران شده «عرق سرد»، «بمب» و «مصادره» با استقبال روبرو شدند؛ البته هنوز نوبت نمایش فیلم هایی مانند «مغزهای کوچک زنگ زده»، «چهارراه استانبول» و چند فیلم دیگر نرسیده و باید صبر کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از سانس فوق العاده فیلم های جشنواره فجر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار