همزمان با دهه فجر؛

بهره برداری از طرح هادی روستای قلعه جوقه در مهاباد

همزمان با چهارمین روز ایام الله دهه فجر طرح هادی روستای قلعه جوقه از توابع شهرستان مهاباد به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  محمود بدلی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، در مراسم افتتاح طرح هادی روستای قلعه جوقه گفت: برای اجرای طرح هادی در این روستا ۴میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: اجرای طرح شبکه دفع آب های سطحی بطول ۱۲۴۳متر، عملیات مخلوط ریزی، زیرسازی و آسفالت ریزی معابر در یک هزار و ۵۵۵ متر مربع، اجرای ۳ هزار و ۲۳۷ سنگفرش معابر ، اجرای دیوار سنگیدر اندازه ۴۰۲ متر مکعب، اجرای فضای بازی کودکان و غیره از جمله اقدامات فیزیکی این نهاد در روستای ۶۴ خانواری قلعه جوقه می باشد.
بدلی با اظهار اینکه طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰خانوار و با هدف بهبود و بهداشتی نمودن محیط روستاها تهیه و اجرا می گردد، بیان کرد : برای ۱۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان مهاباد نقشه طرح هادی تهیه شده و در ۳۳ روستا نیز اجرا گردیده است.
وی ضمن تاکید در نگهداری طرح های عمرانی، از روستاییان زحمتکش دعوت نمودند از تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن مقاوم بهره مند شوند.
 شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات این نهاد در آبادانی روستاها بر ادامه آبادانی روستاها تاکید نمودند.

انتهای پیام/م

افتتاح طرح هادی در روستای قلعه جوقه مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.