اتومبیلران خوزستانی بر سکوی قهرمانی مسابقات اسلالوم کشور

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از قهرمانی بانوی اتومبیلران خوزستانی در رقابت های اتومبیلرانی اسلالوم کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین عباسی، دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با بیان اینکه رقابت های اتومبیلرانی اسلالوم آزاد قهرمانی کشور از روز جمعه 13 بهمن به مدت 2 روز در اهواز برگزار شد بیان داشت: بانوی اتومبیلران خوزستانی موفق شد مقام قهرمانی این مسابقات را کسب نماید.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور 75 ورزشکار از استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، فارس و قزوین در کلاس‌های مختلف اتومبیلرانی برگزار گردید تصریح کرد: سمیرا غلک از خوزستان در کلاس 2000 به قهرمانی رسید و ورزشکارانی از شیراز و تبریز عنوان های دوم و سوم را کسب نمودند.

عباسی در ادامه افزود: نفرات برتر این دوره از رقابت ها به عضویت تیم ملی درآمده و در تورنمنت های بین المللی شرکت خواهند کرد.

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان اذعان داشت: در سال های اخیر شاهد رشد قابل توجهی در بین اتومبیلرانان خانم خوزستان هستیم و امیدواریم در بخش بانوان همچون آقایان به قطب اتومبیلرانی کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه اتومبیلرانان خوزستان در رشته های درگ، اسلالوم، دریفت، کارتینگ و موتور کراس جزو نفرات برتر کشور هستند اظهار کرد: تلاش می کنیم فعالیت خود را در دیگر رشته ها بیش تر کنیم و نفرات جدیدی به تیم های ملی معرفی نماییم.

انتهای پیام/گ

بانوی خوزستانی قهرمان مسابقات اسلالوم کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار