خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران در استان کرمان

بنا به اعلام روابط عمومی علوم پزشکی کرمان با اعزام اکیپ‌های واکسیناسیون و درمانی به روستاهای تابعه و واحدهای دامداری به صورت رایگان دام‌های سبک و سنگین دامداران منطقه را علیه بیماری‌های دامی مایه‌کوبی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جواد نگارستانی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در نشست اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این اداره کل گفت: این اداره کل برنامه های متنوعی در این ایام در نظر گرفته که با همکاری اعضای ستاد دهه فجر تلاش می شود به نحو شایسته برگزار گردد.


وی اظهار داشت : خدمت به جامعه عشایری، روستایی و دامداری ها یکی از افتخارات مجموعه دامپزشکی بوده و به منظور گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ادارات دامپزشکی شهرستان‌های استان با اعزام اکیپ‌های واکسیناسیون و درمانی به روستاهای تابعه و واحدهای دامداری به صورت رایگان دام‌های سبک و سنگین دامداران منطقه را علیه بیماری‌های دامی مایه‌کوبی می‌کنند.


نگارستانی گفت: همچنین مقرر گردیده روز 18 بهمن ماه کلیه مراکز درمانی بخش خصوصی بصورت نیم بهاء خدمات به دامداران ارائه نمایند.


مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ایام را برگزاری مسابقه پاسخ به سوالات دامپزشکی در روز برگزاری جشنواره عشایری، شرکت در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء، برگزاری نمایشگاه روز شمار انقلاب در محل اداره کل اعلام کرد.


این مسئول از دیگر برنامه های مهمی که اداره کل دامپزشکی استان کرمان توانسته انرا اجرا نماید تعیین افرادی در روستاها بعنوان همیار دامپزشکی است که با آموزش های لازم به انان توانسته ایم در سطح روستاها بسیاری از بیماری ها را به موقع تشخیص و کنترل نماییم.


وی به برگزاری دوره های آموزشی در سطح روستاها و بخش ها اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی و یادآوری نکات بهداشتی به دامداران و روستائیان می تواند کمک شایانی در پیشبرد اهداف دامپزشکی نماید.


 جواد نگارستانی در پایان از شرکت گسترده مجموعه دامپزشکی در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن خبر داد .

انتهای پیام/ی

برگزاری کلاس های آموزشی برای دامداران کرمانی

برچسب ها: دامپزشکی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار