افتتاح پروژه‌های بخش رضویه شهرستان مشهد در دهه فجر

پروژه‌های عمرانی، خدماتی و بهداشتی بخش رضویه شهرستان مشهد با حضور معاون استاندار و فرماندار مشهد افتتاح و بهره برداری شد .

افتتاح پروژه‌های بخش رضویه شهرستان مشهد در دهه فجر  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مهدی زارعی کلات بخشدار رضویه شهرستان مشهد در حاشیه افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های بخش رضویه شهرستان مشهد گفت : پروژه‌های مربوط به دهیاری‌های بخش رضویه شامل ۷ ساختمان است که برای هر کدام حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: در کنار این پروژه ۳ مرکز بهداشت نیز در این بخش راه اندازی شده است. هر کدام از این خانه‌های بهداشت ۵۲۰ متر زیربنا دارد و برای احداث و تجهیز هر کدام حدود دو میلیارد تومان هزینه شده است.

بخشدار رضویه شهرستان مشهد گفت : چندین پارک خطی نیز در این ایام افتتاح شدو علاوه بر این چندین پروژه آسفالت نیز در این بخش به بهره برداری رسیده است که در مجموع اعتباری حدود ۴۰۰ میلیون تومان داشته است.

زارعی در ادامه گفت : البته باید در نظر داشت بخشی از طرح‌های ملی و استانی بخش رضویه پیشتر طی سفر دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، بهره برداری شد. این بهره برداری‌ها شامل طرح‌های مهمی از جمله طرح گازرسانی به ۱۹ روستای بخش رضویه و افتتاح مساکن بازسازی شده در بخش رضویه که به علت زلزله ابتدای سال تخریب شده بود، است.

انتهای پیام // ف. م


بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و بهداشتی بخش رضویه شهرستان مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار