رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی:

عامل فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از دستگیری دو نفر خبر داد که اقدام به تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی می‌نمودند.

عامل فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی دستگیر شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر گزارش واصله از یکی از استانها مبنی بر تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز در یکی از شبکه‌های اجتماعی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته در روند رسیدگی به پرونده دو نفر از متهمینی که در این قضیه دخیل بودند شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر گردیدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مقداری داروی غیر مجاز نیز از محل اقامت آنان کشف شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده، متهمین اعلام داشتند با راه‌اندازی صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش داروها کرده بودند و از غیر مجاز بودن داروهای فروخته شده نیز اطلاعی نداشتند.

وی گفت: با توجه به فعالیت مجرمانه این افراد در فضای سایبر، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردیدند.

سرهنگ کوره بلاغی اظهار کرد: شهروندان باید به این نکته توجه کنند فروش هرگونه دارو در فضای مجازی غیر قانونی است، لذا جهت تهیه دارو باید به داروخانه‌ها مراجعه نمایند و از تهیه آن از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند چرا که اینگونه سایت‌ها یا صفحات در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند داروهای غیر مجاز، تاریخ گذشته و فساد را تحویل شما دهند که سلامت شما را به خطر بیندازد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در توصیه به شهروندان به ویژه به جوانان گفت: جهت جلوگیری از سوء‌استفاده کلاهبرداران، به تبلیغاتی مانند فروش قرص‌های لاغری، مکمل بدنسازی و ... که در سایت‌ها انجام می شود اعتماد ننمایند و در صورت مواجهه با موارد غیر مجاز در فضای مجازی می‌توانند آن را از طریق سایت این پلیس به نشانی www.cyberpolice.ir قسمت ارتباطات مردمی به این پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار