مدير مسئول انتشارات تایماز از توقف انتشار كتاب از سوی اين انتشارات به دليل قيمت بالای كاغذ خبر داد.

مجید باشعور مدیر مسئول انتشارات تایماز، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به دلیل منتشر نکردن کتابی در حال حاضر گفت: فعلا انتشارات تایماز کتابی منتشر نمی کند؛ به دلیل اینکه قیمت کاغذ بسیار بالا رفته و اوضاع دلار خراب شده است. هم اکنون قیمت کاغذ از بندی 68 تا 69 هزار تومان به بندی 120 هزار تومان رسیده است.

وی افزود: به دلیل اینکه قیمت کاغذ بسیار افزایش پیدا کرده است، بسیاری از  ناشران دست نگه داشته اند و کتاب جدیدی منتشر نمی‌کنند. هر از چند گاهی این اتفاق می افتد و مردم ما باید به این مسئله عادت کنند. انتشارات تایماز چند کتاب برای انتشار آماده دارد اما هنوز این کتاب ها را منتشر نکردیم. این کار را به دلیل افزایش قیمت کاغذ در حال حاضر انجام می دهیم.

مدیرمسئول نشر تایماز با اشاره به زمان انتشار کتاب های نشر تایماز برای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: تنظیم کردیم کتاب‌های انتشارات تایماز را برای سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از فروردین ماه 97 منتشر کنیم. منتظر هستیم یک مقدار بازار کاغذ ثبات پیدا کند تا ما هم بتوانیم برای انتشار کتاب تصمیم بگیریم. هم اکنون کاغذ فروش ها هم نمی دانند باید کاغذ را در اختیار ناشران قرار دهند یا اینکه این کار را انجام ندهند. بايد یک مقدار بازار کاغذ ثبات پیدا کند تا ببینیم به چه صورت می توان کتاب منتشر كرد.

انتهای پيام/

 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار