محمدی خبر داد

اجاره مسکن حج ۹۷ در مدینه نهایی شده است/ روند اجاره هتل‌ها در مکه همچنان ادامه دارد

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اجاره مسکن حجاج در مدینه تقریبا نهایی شده و اجاره محل اسکان زائران در مکه مکرمه همچنان ادامه دارد.

اجاره مسکن حج ۹۷ در مدینه نهایی شده است/ روند اجاره هتل‌ها در مکه همچنان ادامه داردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه جمعی از کارگزاران حج استان تهران مجموعه‌های حج، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا خطاب به مدیران مجموعه حج ۹۶ اظهار کرد: سازمان حج و زیارت تلاش می‌کند تا مسیر خدمات رسانی به حجاج، روان‌تر و آسان‌تر شود که در این مسیر تجارب ارزشمند شما کارگزاران قطعا در تحقق این امر موثر واقع خواهد شد.

وی در سخنانش برگزاری جلسات آسیب شناسی حج در حوزه‌های مختلف حج را مثبت و ارزشمند ارزیابی کرد و اظهار داشت: نظرات کارشناسی و نقد منصفانه توسط کسانی که در صحنه اجرا در صف اول بوده اند و تجارب ارزشمندی دارند، کمک بزرگی به سازمان حج و زیارت در مسیر ارتقای خدمت به زائران خواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه آسیب شناسی حج گذشته پس از ایام تشریق آغاز شده، بیان کرد: برنامه ریزی حج ۹۷ بر اساس همین آسیب شناسی‌ها و راهکار‌های ارائه شده صورت گرفته است.

محمدی در ادامه با اشاره به مذاکرات حج سال ۹۷ عنوان کرد: توافق نامه حج آینده علاوه بر تاکید بر امتیازات اصولی حج گذشته، شامل حداقل ۶ ویژگی و امتیاز جدید است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اعزام تیم مسکن حج به عربستان توضیح داد: اجاره هتل‌های حجاج در مدینه تقریبا نهایی شده و روند اجاره هتل‌ها در مکه همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین بر لزوم بهره گیری از روش‌های نوین در آموزش و اطلاع رسانی حجاج سال آینده تاکید کرد و از مدیران مجموعه‌های حج با توجه به ارتباط مستقیم با زائران خواست تا پیشنهادات خود را در این زمینه به سازمان حج و زیارت ارائه دهند.

لازم به یادآوری است، اخیرا سازمان حج و زیارت با اعلام فراخوانی از متقاضیان تشرف به حج در سال ۹۷ که دارای قبوض تا ۳۰ آبان ۸۵ هستند دعوت به عمل آورده است تا برای تکمیل اطلاعات خود به سامانه حج ۹۷ مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، پس از نهایی شدن فرآیند اجاره هتل‌های حجاج در مکه و مدینه منوره و همچنین نهایی شدن برنامه‌های پروازی حج، در آینده نزدیک لیست کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۷ برای ثبت نام از صاحبان اسناد اولویت دار حج، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

تداوم روند اجاره هتل‌ها در مکه برای حج 97

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
متقاضیانی که دارای قبوض تشرف تا ۳۰ آبان ۸۵ هستند می تونند به حج ۹۷ بروند؟
Iran (Islamic Republic of)
باقری
۲۲:۵۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
دلمون اب شد.زودباشید.
آخرین اخبار