مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان:

شرایط بحرانیِ کاهش منابع تامین اجتماعی در استان اصفهان

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: به ازای هر ۴ و نیم نفر بیمه پرداز در تامین اجتماعی استان، یک نفر مقرری بگیر وجود دارد و این نشان از وضعیت بحرانی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان    محمد گورابی امروز در جمع خبرنگاران افزود: این در حالیست که در کشور به ازای هر 6 بیمه پرداز یک نفر مقرری بگیر وجود دارد و کمتر از 6 نفر، بیانگر وضعیت بحرانی است که این شرایط هم اکنون در اصفهان وجود دارد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس در سال 95 میزان منابع تامین اجتماعی استان اصفهان سه هزار و 700 میلیارد تومان بود  در حالی که در حوزه بیمه ای سه هزار و 800 میلیارد تومان هزینه شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: با وجود این شرایط بحرانی، سازمان تامین اجتماعی استان در حال حاضر توجه جدی به بهبود فضای فیزیکی، نوسازی، بهسازی و تجهیزات خود دارد به طوری که در زمینه ی بازسازی و گسترش فضای فیزیکی درمانی در مدت زمان ۴سال ، به بیش از ۵هزارو پانصد مترمربع افزایش یافته است.

گورابی افزود:ساخت بیمارستان میلاد در اصفهان در مراحل ابتدایی قرار دارد  که از برنامه های مهم و در دست اقدام است.

وی میزان مطالبات این سازمان را در استان اصفهان در سال گذشته 880 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این مطالبات در 6 ماهه امسال به یک میلیارد و یکصد هزار تومان رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ۲۴هزارنفر بیمه ی بیکاری شده اند که نسبت به سال گذشته تغییر چندانی پیدا نکرده است.

گورابی بیان داشت: خدماتی مانند بازرسی ؛تشکیل پرونده های درمانی و دفترچه های درمانی به صورت الکترونیکی انجام شده که هدف از بازرسی الکترونیکی ؛کاهش اشکال در ثبت اطلاعات و به حداقل رساندن خطا  است.

وی یادآورشد: با استفاده ازکد دستوری*۱۴۲# خدمات سازمان تامین اجتماعی اعم از دریافت فیش های حقوقی و حق بیمه با استفاده از تلفن همراه ، انجام پذیر است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: بیمه ، تامین اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.