رئیس فدراسیون جهانی فوتبال قرار است فردا (پنج شنبه) راهی ویتنام شود و با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیدار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش اعلام کرد که می خواهد به زوریخ سوئیس برود و ضمن شرکت در نشست اعضای کمیته سازماندهی مسابقات فیفا در این نهاد با اینفانتینو در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای بازی‌ نمایندگان ایران و عربستان در زمینی بی‌طرف گفت‌وگو کند، اما با توجه به سفر رئیس فیفا به عمان و ویتنام باید دید این دیدار انجام خواهد شد یا خیر؟

سایت ویتنام پلاس اعلام کرد؛ اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) قرار است فردا 8 فوریه (19 بهمن) به هانوی، پایتیخت ویتنام برود و دیداری با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور و مسئولان ویتنامی داشته باشد.

رئیس فیفا به ویتنام می‌رود/ کلاه بزرگ اینفانتینو روی سر تاج!

حضور اینفانتینو در این کشور جزیی از برنامه فیفا در راستای توسعه فوتبال و حمایت از فدراسیون‌های عضو این مجمع است و  او می خواهد با اعضای ارشد فدراسیون فوتبال ویتنام هم دیدار و ملاقات کند تا مشکلات این رشته ورزشی هم در جنوب شرق آسیا حل شود.

همچنین رئیس فیفا امروز در عمان حضور دارد و در صدد است تا در نشست کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با حضور نمایندگان 22 کشور در مسقط، پایتخت عمان شرکت کند. در این نشست قرار است در خصوص مسائل مختلف از جمله آینده برگزاری مسابقات تحت‌نظر فیفا و نقش فدراسیون‌های عضو فیفا در تصمیماتی که این نهاد می‌گیرد، بحث‌ و گفت‌وگو شود. 

انتهای پیام/

تاج با اینفانتیو دیدار می کند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار