اختصاص 560 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال فراگیر در خلخال

فرماندار شهرستان خلخال از اختصاص 560 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال فراگیر در خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خخال گفت: 560 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال فراگیر در سال جاری به این شهرستان در مسیر تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 150 طرح اشتغالزا برای دریافت 360 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در کمیته های فنی استان تایید نهایی شده و پرونده این طرح ها برای دریافت تسهیلات بانکی از محل تسهیلات اشتغال فراگیر به بانک های عامل ارجاع شده است.

فرماندار خلخال گفت: علاوه بر تخصیص مناسب تسهیلات اعتباری بخش اشتغال فراگیر، دولت برای دستیابی به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی تسهیلات اشتغالزایی مناسبی در سایر بخش ها به این شهرستان اختصاص داده است.

بابایی درباره اشتغال روستایی هم گفت: در سال جاری 120 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی با در نظر گرفتن 6 درصد نرخ سود بانکی برای ایجاد فرصت های شغلی در مناطق روستایی این شهرستان تخصیص یافته که 10 درصد این تسهیلات معادل 12 میلیارد ریال به صورت تسهیلات ایجاد مشاغل خانگی و خود اشتغالی در اختیار متقاضیان روستایی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: 320 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی هم برای اجرای طرح های گردشگری از محل صندوق توسعه روستایی به استان اردبیل در سال جاری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ح

اختصاص 320 میلیار ریال اعتبار برای اجرای طرح های گردشگری خلخال

 

برچسب ها: دهه فجر ، تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.