استاندار سمنان:

توجه به روستاها منجر به مهاجرت معکوس خواهد شد

استاندار سمنان با اشاره به اینکه باید به فکر رفع مشکلات باشیم گفت : توجه به روستاها منجر به مهاجرت معکوس خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان در آیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی با اشاره به اینکه آرامش مردم در سایه شغلی است که برای آنان ایجاد می شود‌ گفت : باید راهکارهای فائق آمدن بر مشکلات را پیدا نموده و در صدد رفع آنان برآییم.

وی با بیان اینکه میامی شهرستانی است که بیشترین جمعیت روستایی را در خود جای داده است افزود: توجه به روستاها منجر به مهاجرت معکوس خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد : باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و نسبت به دغدغه های مردم احساس مسئولیت نماییم.

چاووشی گفت : باید راهکارهای اجرایی شدن برنامه های دولت در شهرستان میامی را مهیا نموده و اقدام اجرایی و عملی نماییم.

استاندار سمنان افزود : با تسهیلات در نظر گرفته شده برای این شهرستان باید بگونه ای برنامه ریزی شود که ظرف یکسال آینده به مقدار کافی در این شهرستان اشتغال ایجاد شود و محرومیت از این منطقه رخت بربندد‌ .

وی گفت : افتخار بهزیستی و کمیته امداد زمانی است که اعلام نمایند ، بخش عظیمی بصورت داوطلب و به دلیل کار افرینی از پوشش کمیته امداد یا بهزیستی خارج شده اند.

چاووشی بیان کرد : باید در قالب تعاونی ها پیش بینی هایی صورت گیرد تا محصولات این منطقه در مسیر جاده اصلی تهران به مشهد عرضه گردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مدیران بدنبال راهکار برای رفع دغدغه های مردم باشند افزود : اگر خام فروشی را ممنوع کرده و صنایع تبدیلی را ایجاد نماییم ؛ دیگر فرد بیکاری در این شهرستان یافت نخواهد شد.

انتهای پیام / ه

صحبت های استاندار سمنان در آیین افتتاح همزمان طرح های میامی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.