بهره برداری از ۱۵ پروژه بهداشتی در فارس

۱۵ پروژه بهداشتی به همت نیکوکاران عرصه سلامت فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: با مشارکت دو هزار و ۵۰۰ نیکوکاران عرصه سلامت ۱۵ پروژه جدید بهداشتی به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

رامجردی ادامه داد: افتتاح پایگاه اورژانس شهرستان اقلید، افتتاح مرکز قلب عروق آباده، کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای مرودشت، افتتاح اورژانس شهری واقع دربوستان امید شیراز، بهره برداری از دستگاه سنگ شکن بیمارستان اقلید وهمچنین افتتاح بیمارستان حضرت فاطمه (ص) کوار از جمله پروژه‌هایی است که با حمایت نیکوکاران ساخته شده و به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی خدمات رسانی به حاشیه شهر‌ها را از اقدامات آینده مجمع خیرین تأمین سلامت فارس عنوان کرد که در دستور کار قرار دارد.

دکتر رامجردی بیان کرد: در ۱۶ سال گذشته تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به همت نیکوکاران عضو مجمع خیرین تامین سلامت به حوزه بهداشت و درمان استان فارس کمک شده است.

وی اظهار کرد: با حمایت نیک اندیشان عرصه سلامت فارس، بیش از سه هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی راه‌اندازی شده و علاوه بر ساخت بیمارستان به عنوان خدمتی مهم و موثر، ۵۴ پایگاه اورژانس، ۱۹ اقامتگاه همراه بیمار و بسیاری دیگر از زیرساخت‌ها نیز با افتتاح این طرح‌ها تامین می‌شود و افزایش خواهد یافت.

رامجردی با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ مرکز بهداشتی و درمانی نیز در این مدت ساخته شده است، ادامه داد: از این تعداد، ۱۷ مرکز آن در شیراز و مابقی در سایر نقاط فارس استقرار دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس راه‌اندازی سامانه نیازسنجی و اولویت‌بندی نیاز‌ها از دیگر اقدامات مجمع برشمرد و تصریح کرد: به کمک این سامانه، تاکنون بیش از ۲۰۰ نیاز را استخراج کرده ایم که بر اساس موقعیت مکانی و دیگر شرایط، اولویت‌بندی شده اند؛ در رأس این نیاز‌ها تکمیل پروژه‌های درمانی مانند بیمارستان سرطان سید الشهدا (ع)، بیمارستان رسول اعظم (ص) و دیگر بیمارستان‌های جنوب شیراز از جمله اولویت‌های این مجمع است.
انتهای پیام/ر

افتتاح از ۱۵ پروژه بهداشتی در فارس

برچسب ها: دهه فجر ، اورژانس ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.