اعمال محدوديت های ترافيكی همزمان با 22 بهمن در كرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اعمال محدوديت های ترافيکی همزمان با راهپيمايی باشكوه 22 بهمن درشهر كرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ حميد معين الدينی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمان از چهار راه طالقانی به سمت تقاطع توحيد"كاظمی " و ميدان بسيج تا میدان عاشورا می باشد.


وی محدودیت های ترافیکی شهر کرمان را از میدان قرنی و از سه راهی شهید مطهری و سه راهی بلوار قلعه، ولی عصر (عج)، میدان توحید، تقاطع پلیس در خیابان ابوحامد، سه راهی شهید رضوانی نژاد به سمت میدان بسیج، سه راهی ورزش و ارتش، سه راهی مصلی و همچنین نقاطع شهید مفتح به سمت میدان عاشورا بيان كرد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان افزود: در تمامی مسیرهای ذکر شده به سمت مسیر اصلی راهپیمایی محدودیت توقف و تردد وسایل نقلیه اعمال می شود.


وی افزود: به مردم عزیز توصیه می شود برای رفاه حال خود و دیگران تا جایی که امکان دارد از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند چرا که شرکت اتوبوسرانی کرمان برای مراسم تدابیر و تمهیدات خوبی اندیشیده است.


سرهنگ معين الدينی اظهار كرد: شهروندانی که منازل آنها در مسیر راهپیمایی قرار دارد نیز از پارک کردن خودرو و وسایل نقلیه در معابر و خیابان خودداری کنند.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مردم خواست مثل همیشه همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در پلیس داشته باشند تا شاهد یک راهپیمایی باشکوه و عزتمندانه همچون سال های گذشته در کرمان باشیم.
انتهای پیام/ی

محدودیت های ترافیکی 22 بهمن در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.