استعدادیابی درمسابقات جام شهدای خط شکن فلاورجان

سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان گفت: هدف از برگزاری مسابقات بین‌المللی جودو جام شهدای خط‌شکن در شهرستان فلاورجان، استعدادیابی افراد بوده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امین شاطرزاده  اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده در تاریخ 19 و20 بهمن‌ماه شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی جودو جام شهدای خط‌شکن در شهرستان فلاورجان بوده‌ایم.

وی افزود: به لحاظ این‌که استان اصفهان و شهرستان فلاورجان میزبان این مسابقات بود شاهد حضور 3 تیم از استان اصفهان و همچنین تیم‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران، قم، اراک، شیراز، کردستان و سیستان و بلوچستان و تیم عراق بوده‌ایم که در کل 100 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان عنوان کرد: در این دوره از مسابقات در 7 وزن به مسابقه می‌پردازند که از نفرات برتر این دوره از مسابقات تقدیر به عمل خواهد آمد و استعدادهای این دوره از مسابقات معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: پس‌ از این مسابقات 35 نفر طی 11 روز در سیرجان اردو خواهند داشت که برای مسابقات آلمان و ازبکستان  آماده  می‌شوند.

شاطرزاده در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری مسابقات استعدادیابی افراد بوده که امید است از افرادی که در این مسابقات شرکت کردند استعدادهای خوبی برای ورزش جودو معرفی شود.  

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات جودو جام شهدای خط شکن فلاورجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.