نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی:

مردم 22 بهمنی پورشور رارقم خواهند زد

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت : با توجه به ادعای اخیر دشمنان من اطمینان دارم مردم 22 بهمنی پورشور رارقم خواهند زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی مطهری، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی در همایش یاد انقلاب گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد گفت : مردم با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی های مختلف نشان داده اند که انقلاب خود را دوست دارند و به هیچ وجه به دشمنان اجازه دخالت در کشور خودشان را نخواهند داد.

وی با اشاره به اینکه در راهپیمایی امسال باید مردم و مسئولان حضور پر رنگ داشته باشند ، افزود : با توجه به ادعای اخیر دشمنان من اطمینان دارم مردم 22 بهمنی پورشور رارقم خواهند زد.

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : شهید مطهری همیشه تاکید می کرد استقلال مکتبی است ، چه استقلال می خواهد سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و غیره باشد باید مکتبی باشد و فقط یک انقلاب از انقلاب ایران  بزرگتر وجود دارد آن هم انقلاب صدر اسلام است.

مطهری با بیان اینکه باید از انقلاب اسلامی مراقبت شود و نباید مسئولان از آن غفلت کنند ، افزود : باید سیاست های اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و روابط بین اللملی شفاف باشد.

وی گفت : همانند روزهای جنگ که همه به خاطر خدا و جبهه می رفتند باید روحیه انقلابی را حفظ کرد.

نایب رییس دوم مجلس همچنین افزود : سیاسیون نباید از تریبون های مختلف که در اختیار آنها قرار دارد خدای نکرده به همدیگر حمله کنند که این امر باعث نا امیدی بین مردم می شود و امری خطرناک است.

علی مطهری در پایان تصریح کرد : مسئولان باید دوباره در خصوص یارانه ها و حامل های مواد سوختی شفاف تر با مردم صحبت کنند و از آسیب های غربی که با فضای مجازی به جامعه منتقل می شود جلوگیری کنند.

انتهای پیام/اص

22 بهمنی پور شور توسط مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.