امام جمعه موقت رشت:

پیروزی انقلاب از بزرگترین هدایایی خداوند به ملت ایران است

امام جمعه موقت رشت گفت: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین هدایایی بود که خداوند به ملت ایران اهدا کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده، امام جمعه موقت رشت در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن دعوت همگان به تقوای الهی با اشاره به سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دست آوردهای سی و نه ساله انقلاب را بر شمرد و  گفت : انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین نعمت الهی بود که خداوند تبارک و تعالی آن را به ملت ایران ارزانی کرد.

وی افزود : مهمترین چیزی که از دیدگاه قرآن  باعث افزایش هر نعمتی می شود  شکر گذاری ازآن  نعمت الهی است وی ملت ایران به شکرانه این نعمت امسال سی و نهمین پیروزی انقلاب را هم جشن گرفتند.

امام جمعه موقت رشت اظهار داشت: درعصر معاصر انقلابهای زیادی در جهان اتفاق افتاده است اما در زمان کوتاهی پاشیده شده است وتنها انقلابی که بیش چهل سال از عمر آن می گذرد و هر سال قله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح می کند و به عنوان یک الگو برای جهان معرفی شده است انقلاب اسلامی ایران است که با پایه مردمی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری روز به روز به یکایک اهداف خود دست می یابد.

شفیع زاده ادامه داد اگر دست آوردهای انقلاب اسلامی را به نمایش بگذاریم و واقع بینانه قضاوت کنیم خواهیم دید که این دست آوردها قابل شمارش نیست و این امر حتی توسط دشمنان انقلاب هم اقرار شده است.

وی ضعف اصلی همه افراد را خوب انعکاس ندادن و بیان نکردن دست آوردها و عملکرد های نظام عنوان کرد و افزود ما خوب نتوانستیم فعالیت ها و دست آوردهای انقلاب و نظام را بازگو کنیم و این در صورتی است که دنیا دست آوردهای انقلاب را از ما بیشتر می شناسند و تلاش می کنند با جو سازی کردن وبرجسته کردن نقطه  ضعف ها و کوچک نشان دادن فعالیتها و توامندیها ما را ضعیف نشان دهند.

امام جمعه موقت رشت افزود: امسال بخشی از نارضایتهای عمومی به دست آوردهای عمومی سایه انداخته است که باید تلاش شود این سایه را کنار بزنیم و واقعیتهای انقلاب را به مردم نمایان سازیم.

حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده یکی از نعمت های انقلاب اسلامی امنیت کشور دانست و گفت: با شرایطی که در کشورهای اطراف ما حاکم است امروز کشور ما یکی از امن ترین کشور هاست و این در حالی است که حتی برای کشورهای دیگر هم ایجاد امنیت نمو دایم و این امنیت برای جهانیان الگو شده است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به پروژهای افتتاح شده در ایام ا... دهه فجر اشاره کرد و افزود : پروژهای عمرانی دهه فجر باید کاملا متفاوت باشد متاسفانه برخی از این پروژها در جایگاه ایام ا... دهه فجر نیست و حتی هزینه ای که برای پخش برنامه تلویزیونی این پروژه می شود بیش از هزینه کرد پروژه است.

امام جمعه موقت رشت  با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند انقلاب موجود زنده است اشاره  گفت: انقلاب  هر سال پر انگیزه تر از سالهای گذشته می شود و باقدرت به اهداف خود دست می یابد و دشمنان بدانند اتفاقاتی که در داخل می افتد خانوادگی است و هیچ کشوری حق دخالت در آن را ندارد.

شفیع زاده در ادامه به راهپیمایی  یو م ا... 22بهمن اشاره کرد و گفت: راهپیمایی 22بهمن امسال متفاوتر از سال گذشته است و با توجه به تحولات اخیر دااخلی و خارجی ملت ایران با حضور یکپارچه خود پر شور از سالهای گذشته به ندای رهبر خود لبیک می گویند و در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/اص

خداوند بزرگترین هدیه یعنی انقلاب اسلامی را به ملت ایران اهدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.