دعوت نماینده، ولی فقیه از همگان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با دعوت از همگان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: امید می‌رود بار دیگر با حضور حماسی مردم استان بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ این استان افزوده و مایه سرافزاری انقلاب اسلامی و شکست دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی شود.

دعوت نماینده، ولی فقیه از همگان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با طلوع خودش محاسبات و معادلات جهانی را بر هم ریخت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ضمن  تحول در تمامی معادلات جهانی، استکبار جهانی را به چالش کشاند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی حدود 40 سال در مقابل استکبار ایستاده است افزود: اینکه انقلاب اسلامی حدود 40 سال در مقابل استکبار ایستاده است و قوی‌تر و مستحکم‌تر به عنوان قدرت نخست منطقه مطرح است یک مجهزه سیاسی الهی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دنبال تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است تصریح کرد: این مهم تحت عنوان تمدن با شکوه اسلامی تعبیر می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با تاکید بر پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها بیان کرد: امید می‌رود ان‌شاالله با ولایت‌مداری مردم که در امتحانات گوناگون موفق شده‌‌اند و تلاش مسئولان و اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی روزبه‌روز بر پیشرفت ایران اسلامی افزوده شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با دعوت از همگان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: امید می‌رود بار دیگر با حضور حماسی مردم استان بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ  این استان افزوده و مایه سرافزاری انقلاب اسلامی و شکست دشمنان این نظام و انقلاب اسلامی شود.

انتهای پیام/ م

برگ زرینی از حضور مردم ولایت‌مدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثبت می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.