افتتاح و کلنگ زنی 42 طرح در کهگیلویه

بهره‌برداری و کلنگ زنی 42 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس آغاز شد.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ احمدی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است.

علی محمد احمدی اعتباری این طرح‌ها را بیش از 405 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی ادامه داد: از این تعداد 38 طرح عمرانی، اقتصادی با اعتبار 390 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

احمدی گفت: گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک، مدرسه خیر ساز دوریزگان، ساختمان اداری دانشگاه پیام نور، پارک اسکان دهدشت، گاو شیری یک هزار رأسی و طرح شترمرغ 300 قطعه‌ای و ساخت سالن چندمنظوره ورزشی در بخش سوق ازمهمترین طرح‌های افتتاحی این شهرستان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده را چهار مورد در بخش‌های مختلف اعلام کرد و گفت: 15 میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: طرح‌های شبکه برقرسانی روستای سرکور دشمن زیاری و اصلاح و بهینه‌سازی کاهش تلفات برق روستای علی‌آباد عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهرستان 131 هزارنفری کهگیلویه با چهار شهر، چهار بخش و 10 دهستان 365 روستای بزرگ و کوچک دارد.

کلنگ زنی و افتتاح 352 طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از 2 هزار میلیارد ریال اعتبار، به مناسبت دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

اعتبار این 352 طرح 2 هزار و 640 میلیارد و 773 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ش

افتتاح و کلنگزنی 42 طرح عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.