مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد؛

آزادی ۱۳ نفر از محکومین مالی جرایم غیر عمد در یزد فراهم شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت:به مناسبت ایام الله دهه فجر موجبات آزادی ۱۳ نفر از محکومین مالی جرایم غیر عمد فراهم شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تبریک به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر گفت:  ستاد دیه استان به مناسبت دهه فجر توانست موجبات آزادی ۱۳ نفر مددجویان جرایم غیر عمد نیازمند آبرومند را با بدهی بیش از ۱۷ میلیارد ریال فراهم کند.

وی افزود: این امر مدیون پیگیرها و تلاش بی سابقه کمیته صلح و سازش در اخذ گذشت رضایتمندانه با مبلغی در حدود ۱۳ میلیارد از شکات بوده تا موجبات آزادی این ۱۳ نفر محقق گردیده است .

 افشون  افزود:در حال حاضر ۱۲۲ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در زندان های استان یزد به سر می برند که از این تعداد محکومین غیر عمد ۱۸ نفر مربوط به دیه،تصادف،و حوادث کارگاهی، ۳۷ نفر مهریه ونفقه و ۶۷ نفر مالی غیرعمد را شامل می شوند که جهت آزاد سازی آنان مبلغی بیش از ۲۳۱ میلیارد ریال لازم می باشد.

گفتنی است مدیرنمایندگی ستاد دیه استان یزد باتوجه به سهولت در امر کمک رسانی از طریق سامانه پرداختی موبایلی ،#۷۷۷۷۰۳۵*۷۸۰*، از مردم نیکوکار یزدی خواست تا با همدلی وانفاق وبخشش در راه خدا همیشه ودر همه جا گره گشای مشکلات دیگر همشهریان ومستمندان باشیم.

انتهای پیام/ ی

  آزادی ۱۳ نفر از محکومین مالی جرایم غیر عمد به مناسبت دهه فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.